بر اساس پیش‌بینی های اداره کل هوا شناسی خراسان رضوی یک سامانه بارشی فعال از عصر پنجشنبه هفته جاری وارد این استان می‌شود که پیامد آن کاهش شدید دما، بارش باران و احتمال آبگرفتگی و بارش برف در مناطق سردسیر است.

کاهش دما و بارش برف و باران در خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی  گفت: از روز شنبه هفته آینده نیز در مناطق سردسیر استان بارش برف و در دیگر مناطق بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

مرتضی اثمری افزود: اوج کاهش دمای هوا در شهر مشهد نیز بامداد یکشنبه خواهد بود و کمینه دمای هوای مشهد به سه درجه زیرصفر و در مناطق کوهستانی به پنج درجه زیرصفر می‌رسد و بروز بوران و کولاک در جاده های مرتفع و برفگیر نیز دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین چهار تا ۱۴ درجه سلسیوس در نوسان بود و باخرز با دمای هوای یک درجه سلسیوس و مه‌ولات با دمای هوای ۲۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر استان گزارش شده است.

کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین سرعت وزش باد نیز در جغتای با ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده و برای ۲۴ ساعت آینده افزایش دمای هوا، ابرناکی و گاهی افزایش باد و بارش های پراکنده در مناطق شمالی پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.