مسئول منطقه آیت‌الله شهید مفتح امور مساجد در مشهد گفت: در روستاهای اخنجان، ماریان و گناباد جلسه‌ای باشورا، دهیار، بزرگان و کشاورزان روستا پیرامون مباحث مربوط به زمین‌های وقفی آستان قدس برگزار شد و اهالی در این خصوص مطالبی داشتند که قرار بر این شد تا مطالب ارائه شده توسط مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی به تولیت آستان قدس رضوی منتقل شود.

مشکلات مربوط به زمین‌های موقوفه آستان قدس حل خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید محمدحسین جوادی با اشاره به بازدید هادی غلامی، مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی از منطقه آیت‌الله شهید مفتح بیان کرد: در این بازدید از چند روستای این منطقه بازدید به عمل آمد، در ابتدا بازدیدی از روستای گوگجی داشتیم که در این روستا از خانه یک مادر شهید بازدید به عمل آمد و قرار بر این شد تا سقف خانه این مادر شهید که خراب شده بود بازسازی شود، همچنین برای یک برادر شهید شرایط گرفتن وام فراهم شد.
مسئول منطقه آیت‌الله شهید مفتح امور مساجد در مشهد گفت: در ادامه با مراجعه به روستای جهیزخانه بازدیدی از زمین خانه عالم به عمل آمد و قول همکاری از سمت آستان قدس رضوی برای ساخت خانه عالم داده شد.
وی افزود: همچنین در روستاهای اخنجان، ماریان و گناباد جلسه‌ای با شورا، دهیار، بزرگان و کشاورزان روستا پیرامون مباحث مربوط به زمین‌های وقفی آستان قدس رضوی برگزار شد و اهالی در این خصوص مطالبی داشتند که قرار بر این شد تا مطالب ارائه شده توسط آقای غلامی به تولیت آستان قدس رضوی منتقل شود.
جوادی با اشاره به نزدیک شدن اعیاد ماه شعبان گفت: قرار بر این شده تا ماه شعبان مراسم جشنی در این روستاها برگزار شود و علاوه بر توزیع غذای متبرک امام رضا (ع) به شرکت‌کنندگان جشن، بسته‌های معیشتی هم در ماه شعبان بین نیازمندان توزیع شود.
مسئول منطقه آیت‌الله شهید مفتح (ع) افزود: همچنین در این بازدید با کمک آستان قدس رضوی شرایط گرفتن وام برای نیازمندان و تهیه یک سری اقلام جهیزیه برای زوجین نیازمند فراهم شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.