بارش برف و کولاک در جاده‌های جوین و جغتای از بامداد امروز آغاز شده است و هم اکنون تردد در محورهای کوهستانی این مناطق واقع در غرب خراسان رضوی تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

تردد در جاده‌های غرب خراسان رضوی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

به گزارش قدس آنلاین، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جوین گفت: بارش برف و کولاک در برخی مناطق این شهرستان بیش از ۳۰ سانتی متر گزارش شده و هم اینک تردد در محور جوین - سبزوار واقع در گردنه بید و برغمد به سختی و با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

علی اصغر سمیعی زاده افزود: عوامل راهداری برای خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران در جاده‌ها مستقر هستند و هم اکنون تمامی جاده‌های این شهرستان باز است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جغتای  گفت: در پی بارش شدید برف و کولاک تردد در برخی از راههای ارتباطی این شهرستان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سید ابراهیم سید آبادی افزود: نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جغتای از بامداد امروز عملیات برف روبی راههای اصلی جغتای را آغاز کردند و هم اینک رفت و آمد خودروها در این مسیرها در جریان است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش برف و باران که از شب گذشته در مناطق مختلف استان خراسان رضوی آغاز شده است  تا روز یکشنبه این هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.