رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: نوروز امسال ۲۰۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف از جمله عمرانی و اقتصاد مقاومتی به مناطق کم برخوردار استان اعزام خواهند شد.

۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم خراسان رضوی اعزام می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمد روحانی افزود: به طور میانگین گروه‌های اعزامی ۲۰ نفره هستند که طبق برنامه ریزی انجام شده اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات بسیج سازندگی استان خراسان رضوی ادامه داد: هفته گذشته بین بسیج سازندگی سپاه استان و کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی برای ایجاد اشتغال پایدار تفاهمنامه ای به امضا رسید و بر این اساس بسیج و کمیته امداد با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای نیازمندان، از سال آینده در ۱۰ عنوان شغلی همکاریهای مشترک خود را در استان خراسان رضوی آغاز خواهند کرد.

رییس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: با امضای این تفاهمنامه تعداد زیادی اشتغال پایدار برای محرومان ایجاد می شود و علاوه بر این نزدیک به ۲۵۰ جهادگر با عنوان جهادگر کارآفرین، هم آموزش دیده و توانمند می شوند و هم همکار افتخاری کمیته امداد خواهند شد.

روحانی با بیان این که تفاهمنامه‌ای هم بین این سازمان و سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، سازمان بسیج کارمندان، سازمان بسیج عشایر سپاه استان و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیز داری خراسان رضوی امضا شد افزود: این تفاهمنامه به مدت چهار سال با موضوع حفظ و نگهداشت منابع طبیعی، احداث و بهره برداری از منابع طبیعی، زراعت چوب، گیاهان دارویی و مشارکت در برگزاری هفته منابع طبیعی و جنگل‌کاری و دیگر موارد است.

منبغ: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.