۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 744194

هرچند هنوز از خریدهای جدید استقلال رونمایی نشده اما پس از جذب سعید مهری و گل محمدی، آبی‌ها در سکوت کامل خبری آرمان رمضانی را به خدمت گرفتند و حالا گفته می‌شود خریدهای زمستانی استقلال با جذب امین قاسمی نژاد تکمیل خواهد شد تا فضا برای استارت جدی مجیدی برای کسب موفقیت فراهم شود، البته برخی خبرهای غیر رسمی حکایت از این دارد که استقلالی‌ها نیم‌نگاهی به توافق با امید ابراهیمی نیز دارند تا بتوانند نام وی را به فهرست آسیایی خود اضافه کنند.

دژاگه نشد، امید ابراهیمی

در این میان اما یکشنبه شب در اتفاقی عجیب پس از آنکه خبر فسخ قرارداد اشکان دژاگه مطرح شد، برخی مقصد بعدی بازیکن ملی پوش تراکتورسازی را استقلال دانستند، همین خبر باعث شد شایعات فراوانی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شود اما برکناری فوری مدیر اجرایی تراکتور و مخالفت جدی خطیبی باعث شد این شایعه خیلی زود رنگ ببازد و خبر انتقال اشکان دژاگه به استقلال تکذیب شود.

در این میان اما خبر خروج نام سه بازیکن از فهرست فرهاد مجیدی حسابی داغ شد، مجیدی به واسطه بی‌نظمی‌های رخ داده دانشگر و فرشید باقری را در اختیار باشگاه قرار داد. نام داریوش شجاعیان هم مطرح شد تا مشخص شود مجیدی خیال خانه‌تکانی روی نیمکتش را دارد و قصد دارد با خروج این بازیکنان، مهره‌های دلخواه خود را به استقلال اضافه کند.

همزمان با گمانه زنی‌های متعدد در خصوص خروج این سه بازیکن خبر توافق باشگاه استقلال با نفت مسجد سلیمان نیز به بیرون درز پیدا کرد تا مشخص شود استقلال فردین رابط را به صورت قرضی به مدت نیم فصل در اختیار این باشگاه قرار داده تا او نیز همانند بازیکنان جوان استقلال فرصت بازی در لیگ برتر را پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.