همزمان با شب میلاد حضرت ابالفضل العباس(ع) بانوان رضوی، در حرم مطهر امام رضا(ع) میهمان ویژه برنامه «شکوه ادب» شدند.

بانوان رضوی میهمان ویژه‌ برنامه «شکوه ادب» شدند

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با شب میلاد علمدار دشت کربلا حضرت ابالفضل العباس (ع) ویژه برنامه «شکوه ادب» با حضور جمعی از بانوان در رواق مبارکه حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی برگزار شد.
ریحانه پزشکی کارشناس مذهبی و سخنران حرم رضوی در این ویژه برنامه به ایراد سخنرانی پیرامون فضایل حضرت اباالفضل عباس (ع) پرداخت و ایشان را اسوه ادب، ایثار و از خودگذشتگی دانستند.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی های آن حضرت اطاعت محض از امام زمان، حضرت سیدالشهدا (ع) بود و اولین درسی که از زندگی ایشان می توان گرفت اطاعت محض از ولی خدا است.
سخنران حرم مطهر رضوی افزود: بصیرت و آگاهی از دیگر ویژگی‌های حضرت عباس(ع) بود. ایشان همواره نسبت به مسائل روز آگاهی داشتند و به موقع به یاری ولی خدا و یاری دین خدا می شتافتند.
در ادامه این مراسم از دو تن از بانوان جانباز دوران دفاع مقدس و انقلاب خانم ها صدیقه یاوری جانباز دفاع مقدس، همسر و مادر شهید و خانم فریده صاحب صادقی جانباز جمعه خونین مشهد با اهدای هدایای متبرک رضوی تقدیر شد.
اجرای برنامه مدیحه سرایی و مداحی، قرائت مناجات شعبانیه و ذکر توسل به اهل بیت(ع) از دیگر برنامه های ویژه برنامه «شکوه ادب» در شب ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی بود.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.