نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دقایقی قبل با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

پیام تبریک آیت‌الله علم‌الهدی به مناسبت عید سعید نوروز

به گزارش قدس آنلاین،  آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دقایقی قبل با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

در متن این پیام امده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

  یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی خَلَقَ اللَّیلَ وَ النَّهَارَ  
بِقُوَّتِهِ وَ مَیزَ بَینَهُمَا بِقُدْرَتِهِ وَ جَعَلَ لِکلِّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا حَدّاً مَحْدُوداً وَ أَمَداً مَمْدُوداً 

عید سعید نوروز را در تقارن با سالروز میلاد مسعود منجی جهان بشریت، حضرت بقیة اللهِ فی الارضین ارواحنافداه به عموم ملت انقلابی و حماسه آفرین ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سال گذشته را با التهاب و دغدغه از ویروس منحوس کرونا سپری کردیم،   آمرزش و غفران برای همه عزیزان از دست رفته همراه با صبر و اجر جزیل برای عموم داغ دیدگان از خداوند متعال مسالت می کنم و از مجموعه تلاش های جهادگران ارزشمند در عرصه درمان متشکرم.

سال گذشته در عین التهاب مشمول عنایات و نعمت‌های کریمانه ذات مقدس احدیت به برکت اهل بیت پیغمبر علیهم‌السلام بودیم و از رشد و ارتقا فناوری‌های دانش بنیان خصوصا در عرصه‌های دفاعی و پزشکی برخوردار شدیم و امیدوارم همچنان که خداوند سال گذشته را سال ذلت و شکست دشمنان ما خصوصا استکبار آمریکایی قرار داد، امسال را سال حل تمام مشکلات و مضیقه های معیشتی و اقتصادی ما قرار دهد.  آمین رب العالمین»

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.