رییس بیمارستان امام رضا (ع) مشهد گفت: با وجود ابتلای بسیاری از کادر درمان این بیمارستان به کرونا، خوشبختانه تاکنون هیچ فوت ناشی از کووید ۱۹ در میان پرسنل پرمراجعه‌ترین مرکز درمانی کرونایی مشهد وجود نداشته است.

پرمراجعه‌ترین بیمارستان کرونایی مشهد فوت کادر درمانی نداشته است

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی خرسند اظهار داشت: تاکنون بیش از ۵۰ هزار مبتلای به کرونا به این بیمارستان مراجعه کرده اند که ۱۶ هزار نفر آنان بستری و بقیه به صورت سرپایی پذیرش شده اند و بیشتر آنان بهبود یافته اند.
وی خاطر نشان کرد: بیمارستان امام رضا (ع) یکی از برترین عملکردها را در مقابله با کووید ۱۹ در سطح کشور داشته است.
وی از افزایش آمار مراجعان و بستری شدگان ناشی از کرونا در این بیمارستان در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: افزایش ورود زائران و مسافران به مشهد یکی از علل روند افزایشی بستری در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به شمار می رود.
دکتر خرسند گفت: مشهد سه موج کرونا را در اسفند ۹۸، تیر و مهر ۹۹ تجربه کرده است که بیمارستان امام رضا (ع)  در هر سه نوبت عملکرد مناسبی داشته است.
به گفته وی، خوشبختانه پس از خروج از موج سوم کرونا،  وضعیت مطلوبی داشته ایم، اما از زمان آغاز طرح نوروزی، افزایش آمارهای مراجعان کرونا به این بیمارستان را شاهد هستیم که امیدواریم این روند کاهش یابد.
رییس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد افزود: هم اکنون چهار سال از بهره برداری بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا ۲ می گذرد که در موج اول و دوم کرونا این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص یافت.
خرسند تصریح کرد: در ایام بحران کرونا تعداد ۱۰۰ تخت آی سی یوی این مرکز درمانی به‌صورت ویژه برای مراقبت از بیماران کرونایی حاد فعال بوده است.
بیمارستان امام رضا (ع) مشهد با هزار تخت فعال یکی از بزرگترین بیمارستان‌های کشور است و میزان بستری ماهانه این مرکز درمانی در شرایط عادی بیش از ۷ هزار نفر است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.