رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: حضور آستان قدس رضوی در عرصه اجتماعی، حضوری بابرکت است و آثار خوبی در کشور و حتی عرصه بین‌المللی دارد.

حضور اثرگذار آستان قدس رضوی در عرصه خدمات اجتماعی

به گزارش قدس آنلاین مرتضی بختیاری در گفت‌وگو با آستان نیوز، با اشاره به رسالت‌های اجتماعی آستان قدس رضوی اظهار داشت: عشق و علاقه زایدالوصفی از سوی مردم نسبت به علی بن موسی الرضا(ع) وجود دارد و نام مبارک ایشان، خود یک نوع درمان برای مسائل اجتماعی محسوب می‌شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: این مسئله را در تجربه و به عینه نیز شاهد بودیم، برای مثال همه ساله در دهه کرامت شاهد هستیم که برنامه‌های زیرسایه خورشید با شور و استقبال بالایی برگزار می‌شود و هیئت‌های خدام آستان قدس رضوی در سایر کشورها و استانها و مراکز عمومی همچون بیمارستان‌ها و زندان‌ها حاضر می‌شوند که با اشتیاق و استقبال مردم روبرو می شوند و این بیانگر اهمیت حضور اجتماعی آستان قدس است.
بختیاری افزود: همچنین حضور آستان قدس رضوی در هنگامه حوادث اجتماعی و طبیعی، برای مردمان آسیب دیده ملجاء امید و آرامبخش است.
قائم مقام اسبق تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: بنابراین با این رویکرد، حضور آستان قدس در مصائبی همچون زلزله و سیل و رسیدگی به نیازمندان و اشتغال‌زایی، حضوری ارزشی و بابرکت است.
وی عنوان کرد: در مجموع باید گفت با توجه به حکم مقام معظم رهبری، حضور آستان قدس رضوی در عرصه اجتماعی، حضوری با برکت است و آثار خوبی در کشور و حتی عرصه بین‌المللی دارد زیرا برخی برنامه‌های آستان قدس همچون زیر سایه خورشید مخاطبانی بین‌المللی در 36 کشور جهان دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.