رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان، هر کیلوگرم خرما، ویژه ماه مبارک رمضان، با قیمت ۲۵ هزار تومان در بازار استان توزیع می‌شود.

قیمت هر کیلو خرما در خراسان رضوی ۲۵ هزار تومان اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا رجوعی اظهار داشت: طبق این مصوبه خرمای مضافتی توسط سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی به قیمت هر کیلوگرم ۲۳ هزار تومان از استان های جنوبی کشور تامین شده و با قیمت ۲۵ هزار تومان در اختیار شبکه تنظیم بازار استان شامل فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، تعاونی های مصرف کارگری و کارمندی و شبکه منتخب صنفی در نقاط مختلف استان قرار می‌گیرد.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: خرما، قیمت مصوبی در ستاد تنظیم بازار کشور ندارد و کسبه براساس قیمت خرید خود با احتساب سود قانونی مجاز، این محصول را به فروش می رسانند.

رجوعی افزود: براین اساس بخش خصوصی استان نیز نسبت به تامین خرمای ویژه ماه مبارک رمضان اقدام کرده است که قیمتی متفاوت با طرح تنظیم بازار داشته و خرده فروش مجاز است آنرا با ۱۰ درصد افزایش قیمت، عرضه کند.

وی اظهار داشت: در مجموع با تمهیدات اندیشیده شده، در رمضان امسال با کمبود خرما یا قیمت غیرمتعارف برای آن مواجه نخواهیم بود و خرمای توزیع شده طرح تنظیم بازار در خراسان رضوی، مانع از افزایش قیمت آن در بازار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، قیمت کنونی هر کیلوگرم خرمای مضافتی در بازار خراسان رضوی بین ۳۰ تا ۳۵ هزار تومان است که در یک ماهه اخیر ۷.۱ درصد افزایش قیمت یافته است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.