دونده همدانی در نخستین دوره مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) عنوان نخست رشته پرطرفدار پیاده‌روی ۲۰ کیلومتری را از آن خود کرد.

دونده همدانی قهرمان پیاده‌روی جام امام رضا(ع) شد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا زورآوند از همدان با ثبت رکورد یک ساعت و ۲۸ دقیقه و ۵۱ ثانیه مقام نخست راهپیمایی ۲۰ کیلومتری را به دست آورد و امین شاه ملکی از همدان با رکورد یک ساعت و ۳۴ دقیقه و ۳۶ ثانیه و امیرحسین اسدی منش از گیلان با رکورد یک ساعت و ۳۵ دقیقه در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین در رشته ۲۰۰ متر طاها حسین یاسین از عراق، محمدحسین ابارقی از کرمان، سجاد هاشمی آهنگر از آذربایجان شرقی، بنیامین یوسفی از فارس، میلاد ناصح جهانی از آذربایجان شرقی، علی لطفی از اصفهان، مسعود باقری راد از کرمانشاه و یاسر علی السعدی از عراق به مسابقه نهایی که عصر امروز برگزار می شود، راه یافتند.

در رشته پرتاب چکش نیز مهدی محمدی از گلستان با رکورد ٦٥.١٢ متر به مقام نخست دست یافت، علی مرادی از آذربایجان غربی با رکورد ٦٠.٢٣ متر و حسین ال‌بیاتی از عراق با رکورد ۵۸.۶۸ متر در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

نخستین دوره مسابقات بین‌المللی جام امام رضا(ع) در بخش مردان دیروز، ۲۲ فروردین ماه، با حضور ۹ تیم خارجی و ۳۲ تیم داخلی و با شرکت ۲۲۴ دونده در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آغاز شد و امروز صبح و عصر رقابت های نهایی این رشته‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.