در جریان برگزاری اردوهای جهادی کانون سلامت رضوی به اقصی نقاط محروم کشورمان، شمار زیادی از بیماران ساکن مناطق کم برخوردار از خدمات ارزشمند و تخصصی پزشکی و درمانی بهره‌مند می‌شوند.

ارائه خدمت درمانی متفاوت به دانش‌آموزان محروم سیستان و بلوچستانی

طی اردوی جهادی سال گذشته این گروه در منطقه دلگان سیستان و بلوچستان، خدمات متنوعی به قشر بی‌بضاعت ارائه شد و گروهی از بیماران هم از خدماتی فراتر از یک اردوی منطقه‌ای از جمله عمل جراحی قلب یک کودک و تهیه و ارسال فِرِم عینک برای دانش‌آموزان معاینه شده در جریان اردوی جهادی برخوردار شدند.

سیدامیرطباطبایی سرپرست کانون خدمت سلامت رضوی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد:  به همت گروه جهادی پزشکان و پرستاران خادم‌الرضا(ع)، ۲۳ عدد فِرم عینک تهیه و برای دانش‌آموزان محروم منطقه جلگه چاه هاشم ارسال شد که تهیه هر فرم حدود یک میلیون تومان هزینه در برداشته است.

وی افزود: دانش‌آموزان ساکن روستاهای پی چنگ، اسفند، دمیتان بالا و پایین، مچان، گزان، درآپ، چیل کنار و گرئونان از ساکنان جلگه چاه هاشم استان سیستان و بلوچستان هستند.

طباطبایی با قدردانی از پیگیری‌ها و خدمات نیکوکارانه خادمان درمانی به‌خصوص متخصصان اپتومتریست دخیل در این طرح معنوی گفت: به زودی، ۱۳ عدد فرم عینک دیگر هم تهیه می‌شود تا برای دانش‌آموزان تحت پوشش اردوی جهادی جلگه دلگان در سیستان و بلوچستان ارسال شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.