۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 748432

بی‌هیچ ارفاقی امید عالیشاه را باید بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و الریان قطر نامید. او این بار به جای بازی در پست مهاجم، در خط میانی به میدان رفت و خالق یکی از به یادماندنی‌ترین بازی‌های خود از زمان حضور در باشگاه پرسپولیس شد. عالیشاه امیدوار است که تیمش با ادامه این روند، به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

برای قهرمانی  در آسیا روی حرفم  هستم

یکی از بهترین بازی‌هایت را برای پرسپولیس انجام دادی و بسیار سرحال و قبراق بودی.

اعتقاد دارم که در لیگ قهرمانان آسیا باید با انگیزه بود. تیمی که انگیزه‌اش را از دست بدهد قطعاً تنبیه می‌شود. همه بچه‌ها در این بازی خوب بودند. هرچند که ابتدای بازی کمی روی گلی که از حریف خوردیم شوکه شدیم. آن گل صحت حرف‌های من را ثابت می‌کند که لیگ قهرمانان آسیا شوخی‌بردار نیست و باید همه تیم‌ها را جدی گرفت. باز هم تکرار می‌کنم که همه خوب بودند.

به نظر می‌رسد در خط میانی و پشت مهاجمان عملکرد بهتری داری.

همیشه درخدمت پرسپولیس بودم و هرجا خواستند بازی کردم. برای من تفاوت ندارد که در چه پستی بازی کنم یا چند دقیقه در ترکیب باشم. اگر یادتان باشد من حتی درخط دفاع هم برای پرسپولیس بازی کرده‌ام. برای همین بهانه‌ای برای بازی کردن ندارم.

با این ۳ امتیازی که گرفتید ۶ امتیازی شدید وشانس بالایی برای صعود از گروه دارید.

حداقل ۱۰ امتیاز می‌خواهیم تا از گروه صعود کنیم. کار سخت ودشوار است. باید همه بازی‌ها را جدی بگیریم. ما راهی طولانی پیش رو داریم.

قبل از حضور درلیگ قهرمانان آسیا گفتی که باید تیم را قهرمان کنید. هنوز هم روی حرفت هستی؟

همین طور است. اعتقاد دارم این فصل باید طلسم قهرمان نشدن درلیگ قهرمانان آسیا را بشکنیم. ما دو بار تا فینال رفتیم که متأسفانه نتوانستیم جام قهرمانی را بدست آوریم. این بار اما ماجرا فرق دارد. ما برای قهرمانی عزممان را جزم کرده‌ایم. امیدوارم بهترین‌ها برای ما رخ دهد.

ودرباره ضربه شدیدی که مدافع حریف به ساق پایت وارد کرد.

همه دیدند که مدافع حریف چه طور من را زد. من دراین بازی بارها مورد هدف بازیکنان حریف قرار گرفتم و پایم زخم بزرگی برداشت. با این حال مهم ۳ امتیاز بود که باید می‌گرفتیم اما فکر می‌کنم بازیکن حریف درآن صحنه می‌توانست اخراج شود.

پاس هایت برای گل‌های آل کثیر و مغانلو لقمه حاضر آمده بود.

در تیم فرقی نمی کند چه کسی گل بزند. از آقا سید (سیدجلال حسینی) تا مغانلو و آل کثیر همه یک مأموریت داریم و آن هم سربلندی پرسپولیس است. من هم تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین موقعیت‌ها را برای مهاجمان ایجاد کنم.خیلی خوشحالم که دو مهاجم خوبمان با پاس‌های من پایشان به گلزنی باز شد و از فشار خارج شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.