فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی کلانتری‌های ۱۲ و ۱۶ و ۲۴ مشهد برای دستگیری عاملان کش‌روزنی و کشف دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال خبر داد.

دستگیری ۲ کش‌روزن نوجوان و مالخر اموال مسروقه در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ عباس صارمی ساداتی  به تشریح ۳ پرونده پرداخت و گفت: تیم گشتی کلانتری ۱۲ مشهد در یکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی خود ۲ پسر نوجوان را در حال فرار مشاهده کردند که چند تن از شهروندان در تعقیبشان بودند. 

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران کلانتری ۱۲ بلافاصله وارد عمل شده و این ۲ نوجوان ۱۶ ساله را دستگیر کردند، بررسی‌های اولیه نشان می‌داد آن‌ها با ورود به یک فروشگاه نزدیک به ۷۰۰ هزار تومان کالا کش‌روزنی کرده و قصد فرار داشته‌اند که دستشان رو شده است. 

وی با ابراز تأسف از اینکه متهمان دارای سابقه سرقت بوده و یکی از آنان به مواد مخدر اعتیاد دارد، بیان کرد: با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه، تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد.

صارمی ساداتی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ مشهد نیز با اقدام‌های اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از نصب تعدادی دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال و استفاده از برق سراسری در این رابطه دست یافتند. 

فرمانده انتظامی مشهد عنوان کرد: تیم دایره اطلاعات کلانتری ۱۶ پس از بررسی‌های اولیه با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و ساختمان مذکور را مورد بازرسی قرار دادند. 

صارمی ساداتی خاطرنشان کرد: در این عملیات ۴۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال که  نصب و از شبکه برق سراسری به صورت غیرمجاز استفاده می‌کرد کشف و تحقیقات در این باره با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم‌های تجسس کلانتری ۲۴ میرزاکوچک خان مشهد در اجرای طرح تشدید مقابله با سرقت‌ها، به سرنخ‌هایی دست یافتند که رد اموال مسروقه در زیرزمین یک خانه مسکونی را برایشان نمایان می‌کرد. 

وی افزود: پلیس پس از بررسی‌های اولیه و هماهنگی با مقام قضایی خانه مذکور  را به‌طور ضربتی پاکسازی کرد.

صارمی ساداتی تصریح کرد: در این عملیات  تعداد زیادی رینگ و لاستیک خودروهای سواری، ۲ عدد باطری و تعدادزیادی چراغ ، ضبط و پخش و دیگر وسایل و قطعات خودرو کشف شد. 

فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: در این رابطه یک متهم مالخری اموال مسروقه دستگیر و تحقیقات ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.