دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا امشب برگزار می‌شود که بر اساس برنامه رم میزبان منچستر یونایتد است و ویارئال به میهمانی آرسنال خواهد رفت که با توجه به نتایج رقم خورده در دیدارهای رفت رم کار سختی را برای رسیدن به فینال خواهد داشت اما آرسنال کماکان امیدوار است.

شیاطین سرخ و زیردریایی‌های زرد در حوالی فینال

شیاطین سرخ در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ اروپا میزبان آ.اس رم بود که با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ به پیروزی رسید. در دیگر بازی ویارئال میزبان آرسنال بود که با نتیجه ۲ بر یک برنده شد. حال با این نتایج به نظر می‌رسد کار رم تقریباً تمام شده باشد، مگر اتفاقات نادر فوتبال در این بازی رقم بخورد. اما بازی آرسنال و ویارئال با توجه به اینکه هنوز هر دو تیم شانس حضور در فینال را دارند بدون شک دیداری حساس و دیدنی خواهد بود. در آن دیدار آرسنالی‌ها با اخراج دنی سبایوس در دقیقه ۵۷ ، مجبور شدند ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهند، همچنین ویارئال با اخراج اتین کاپوئه در دقیقه ۸۰ مسابقه، ۱۰ نفره کار را به پایان رساند.بدین ترتیب این دو بازیکن در دیدار امشب غایب هستند.

آقای خاص مقابل شیاطین

شاید بازی رم و منچستر با توجه به نتیجه دیدار رفت حساسیت چندانی نداشته باشد، اما آنچه همه نگاه‌ها را متوجه این بازی می‌کند بازگشت مورینیو به فوتبال ایتالیاست که این مرد پرتغالی در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش با رم باید با منچستری تقابل کند که دو فصل پیش هدایت آن را برعهده داشت و البته نتوانست نتایج خوبی با آن بگیرد. آقای خاص حتی پس جدایی از شیاطین سرخ در تاتنهام هم نتوانست خوب نتیجه بگیرد تا بار دیگر شاهد حضور او در فوتبال ایتالیا باشیم.

مرد پرتغالی هنگام سرمربیگری در اینتر دوران شگفت انگیزی را در این تیم رقم زد و موفق شد در نراتزوری سه‌گانه معروف اسکودتو، جام حذفی ایتالیا و البته لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد. بدون شک یکی از بهترین دوران مربیگری مورینیو در اینتر رقم خورد، جایی که او آن‌ها را به پرقدرت ترین تیم فوتبال اروپا تبدیل کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.