شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نخستین ساعت بازار یک درصد افت داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۰.۴درصد نزول کرد و در پایان معاملات امروز با افت ٢٠ هزار و ۴٢٠ واحدی به یک میلیون و ١٠٧ هزار و ٧٩٧ واحد رسید.

بازار سرمایه با بیش از یک درصد افت، یک میلیون و ۱۰۷ هزار واحدی شد/ حقیقی ها در ابتدای روز ۲۰۰ میلیارد نقدینگی خارج کردند

به گزارش قدس آنلاین شاخص کل بورس پس از افت ۱۰هزار و ۸۴۱واحدی (یک درصد) در ابتدای معاملات در ارتفاع یک میلیون و ۱۱۷هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۴درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۱نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و۲۸۶نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا کنون رقمی در حدود ۲۰۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کرده اند. نمادهای «خساپا»، «شپنا»، «خودرو»، «برکت»، «شتران»، «فملی» و «شستا» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد های «فگستر»، «فتوسا»، «کزغال»، «ذوب»، «آریا»، «شگویا» و «کرمان» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

'گفتنی است شاخص کل  در پایان معاملات امروز یکشنبه دوم خرداد ١۴٠٠ با افت ٢٠ هزار و ۴٢٠ واحدی به یک میلیون و ١٠٧ هزار و ٧٩٧ واحد رسید.

نقشه بازار

انتهای پیام/

منبع:اقتصاد آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.