رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: نهایتا ظرف یکی دو هفته آینده از میزان تراکم افرادی که در صف انتظار تعویض پلاک قرار دارند کاسته خواهد شد.

رسیدگی خارج نوبت افراد دارای وکالتنامه جهت تعویض پلاک/تا دوهفته آینده از میزان صف های طولانی کاسته خواهد شد

سرهنگ حمید رضا دهنوی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بعد از یک ماه تعطیلی مراکز تعویض پلاک در توضیح وضعیت نوبت دهی به قدس آنلاین گفت:تا پیش از تعطیلی یک ماهه مراکز تعویض پلاک در روز تا چیزی حدود هزار و ۲۰۰ خودرو  در دو مرکز خدمات دریافت می کردند و این صف طولانی که در حال حاضر شاهد آن هستیم خیلی غیر طبیعی نیست چون اگر شما این  تعداد روزی را که این مراکز تعطیل بوده اند را به تعداد افرادی که در هر روز از این دو مرکز خدمات دریافت می کرده اند تقسیم کنید متوجه می شوید که صف های طولانی نوبت دهی خیلی هم دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: تا پیش از تعطیلی یک ماهه مراکز تعویض پلاک ارائه خدمات جهت تعویض پلاک تا ساعت14 بود که با توجه به افزایش افراد متقاضی و  دپویی که در این مدت داشته و داریم قرار بر این شده که این مراکز تا ساعت 16  ارائه خدمات داشته باشند که این قضیه درکم کردن هر چه بیشتر این صف های نوبت دهی کمک خواهد کرد.

حمید رضا دهنوی افزود: درهمین جا من از مردم و همشهریان می خواهم که در این خصوص صبوری داشته باشند چون همه تلاش من و همه همکاران ما این است که همه چی به روال عادی برگردد. و من از همین جا اعلام می کنم که نهایتا ظرف یکی دو هفته آینده از میزان تراکم افرادی که در صف انتظار قرار دارند کاسته خواهد شد.

رئیس پلیس راهور خراسان در پاسخ به این سئوال که با توجه به این صف های طولانی افرادی که دارای وکالتنامه جهت تعویض پلاک هستند باید چکار کنند گفت: همشهریان می توانند جهت ثبت نام روزانه از ساعت 16 هر روز به سایت مراجعه کرده و و برای ۵ تا ۶ روز آینده ثبت نام کنند و  افرادی که تاریخ وکالتنامه شان رو به اتمام است می تواند ظرف یکی دو روز آینده با مراجعه به مراکز تعویض پلاک خارج از نوبت از خدمات این مراکز استفاده کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.