پهلوانی مدیر پردیس سینمایی ارگ می‌گوید: با توجه به وضع موجود دیگر انگیزه و تمایلی برای بازگشایی سینما باقی نمی‌ماند. در این شرایط باید سالانه ۲۵۰ میلیون هزینه شارژ به مجتمع تجاری پرداخت کنیم و با وجود هزینه‌های جاری و پول برق اصلاً شرایط مناسبی برای بازگشایی نیست.

بازگشایی سینما با ۲۵۰ میلیون هزینه شارژ منطقی نیست/ عدم استقبال مردم از فیلم‌های در حال اکران

به گزارش گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین، مشکلاتی که این روزها سینماها با آن دست و پنجه نرم می کنند کم بود؛ حالا معضل قطعی برق هم به آن اضافه شده است؛ هرچند بسیاری از پردیس‌های سینمایی در مراکز خرید واقع شده‌اند و با برخورداری از برق اضطراری تا حدودی می‌توانند از این مسئله عبور کنند اما بحث اختلال در خرید آنلاین و همچنین پیگیری بلیت‌های فروخته شده برای خریداران همچنان به عنوان یک معضل مطرح است.

سپهر پهلوانی مدیر پردیس سینمایی ارگ درباره بازگشایی این پردیس سینمایی می‌گوید: ما از ابتدای شیوع کرونا و طی این روند تعطیلی و بازگشایی‌های چندباره سینما دو مرتبه پردیس را بازگشایی کردیم که نخستین بار تیرماه سال گذشته و بار دوم نیز همزمان با برپایی جشنواره فیلم فجر در بهمن و اسفندماه ۹۹ به عنوان یکی از سالن‌های نمایش دهنده آثار جشنواره بود.

وی در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت مجدد سینماها در هفته‌های اخیر تاکید می‌کند: اما با توجه به وضع موجود دیگر انگیزه و تمایلی برای بازگشایی سینما باقی نمی‌ماند. در این شرایط باید سالانه ۲۵۰ میلیون هزینه شارژ به مجتمع تجاری پرداخت کنیم و با وجود هزینه‌های جاری و پول برق اصلاً شرایط مناسبی برای بازگشایی نیست.

پهلوانی تأکید می‌کند: آن هم در شرایطی که از فیلم‌های در حال اکران استقبال چندانی نمی‌شود. چه در تیرماه سال گذشته که فعالیت سالن از سر گرفته شد و چه در اسفندماه قبل، کسی به سینما نمی‌آمد و مخاطب چندانی نداشتیم. در حال حاضر هم که فیلم‌های در حال اکران همان آثار اسفندماه است و طبیعتاً مخاطبی اضافه نمی‌شود. این وضع فقط مختص ما نیست، حتی پردیس سینمایی کوروش که به شلوغی و حضور فعالانه مردم در سینما معروف است نیز با این وضعیت مخاطب چندانی ندارد.

مدیر پردیس سینمایی ارگ با اشاره به وضعیت قطعی برق در این شرایط و تأثیر آن روی اکران فیلم‌ها در سینما گفت: ما مشکل برق نداریم، چون مرکز خرید به برق اضطراری و یو پی اس مجهز است و تا سه چهار ساعت پاسخگوست، مشکل اصلی به نبود فیلم خوب و عدم استقبال مردم از سینماها برمی‌گردد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.