رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از برگزاری تریبون آزاد در ٧ شهرستان استان با موضوع اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و تقویت روحیه مطالبه‌گری خبر داد.

برگزاری تریبون آزاد انتخابات در ٧ شهرستان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، عباس محمدیان اظهار کرد: تریبون آزاد به منظور بالا بردن بصیرت‌افزایی در ابعاد سیاسی، فرهنگی، تقویت روحیه مطالبه‌گری و حضور حداکثری در ٧ شهرستان خراسان رضوی با محوریت بسیج رسانه و همکاری دستگاه‌های مرتبط برگزار و پس از ضبط در قالب برنامه‌های جداگانه از شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با بیان اینکه شهرستان‌های تربت‌جام، کاشمر، نیشابور، سبزوار، قوچان، تربت حیدریه و مشهد میزبان تریبون آزاد هستند، ابراز کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات اهمیت ویژه‌ای دارد و باید در سایه این حضور فردی اصلح، کاردان، متعهد و متخصص به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند تا ضمن خنثی‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، آینده خوبی برای کشور رقم بزنند.

وی با اذعان به حضور اثرگذار اقشار مختلف در انتخابات و مشارکت در سرنوشت خود و آینده کشور، افزود: ملت همیشه در صحنه و با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر علاوه بر شورآفرینی در انتخابات نقش تعیین کننده‌شان در سرنوشت کشور را به رخ جهانیان می‌کشاند.

محمدیان یادآور شد: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با وجود  تمام فشارها تحریم‌های دشمن، ملت ایران به خوبی پای کار و پشتیبانی از انقلاب، نظام و ولایت فقیه بوده‌اند و دشمن را در راه رسیدن به اهدافش ناکام گذاشته است.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: در این سال‌ها همواره دشمن درصدد سیاه‌نمایی و ناکارآمدی نظام است و از این طریق برای ناامید کردن مردم استفاده کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی یادآور شد: تاکنون سه تریبون آزاد در تربت‌جام، کاشمر و نیشابور با اسقبال مردم در این شهرستان برگزار ‌شده است و شرکت کننده در این تریبون‌ها به بیان دغدغه‌ها، مطالبات و انتظارات‌شان از رئیس جمهور آینده پرداختند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.