زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خالی شدن روستاها از جمعیت دلایل متعددی دارد که یکی از این دلایل مربوط به نبود آب شرب است، گفت: در صورت حل کمبود و نبود آب شرب در روستاها شاهد شکوفایی در روستاها خواهیم بود.

۳۶ روستای زنجان در لیست آبرسانی با تانکر

به گزارش قدس آنلاین؛ نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خالی شدن روستاها از جمعیت دلایل متعددی دارد که یکی از این دلایل مربوط به نبود آب شرب است، تصریح کرد: در صورت حل کمبود و نبود آب شرب در روستاها شاهد شکوفایی در روستاها خواهیم بود.

حجت الاسلام مهدی باقری با اشاره به اینکه  برخی از روستاهای غیر تحت پوشش با مشکل تامین آب شرب در فصول گرم سال مواجه هستند، گفت: امید است شرکت آبفا ضمن بررسی و ارائه طرح‌های آبرسانی، پیگیری لازم برای تامین اعتبار نیز صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت فاضلاب بخش جنوبی شهر زنجان، حل مشکل روستاهای «چورزق، قاضی آباد، ایلن گوگلر» و ... باید بحث و بررسی شود.

در این دیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تشریح عملکرد شرکت عمده مشکلات پیش روی شرکت آب و فاضلاب را خشکسالی، کمبود و نبود اعتبار عنوان کرد.

علیرضا جزء قاسمی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در جذب اعتبارات بیشتر تاثیرگذار بوده و بر همین اساس می‌توانند یاری‌دهنده شرکت در مسیر پیشرفت و توسعه باشند، افزود: در راستای پروژه‌ها و بهره‌مندی از آب شرب تعامل با دستگاه‌های اجرایی را تقویت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: سال گذشته ۱۷۴ روستای استان با مشکل آب شرب به صورت فصلی و دائمی مواجه بودند که با اجرای پروژه‌های آبرسانی مشکل ۷۹ روستا رفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در ادامه تصریح کرد: سال گذشته در سطح روستاها آبرسانی سیار نداشتیم اما به دلیل خشکسالی سال‌جاری ۳۶ روستا در لیست آبرسانی سیار قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.