۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
کد خبر: 758967

تیم ملی فوتبال آرژانتین در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمریکا) به یک پیروزی پرگل مقابل بولیوی دست یافت.

پیروزی پرگل آرژانتین با درخشش مسی

قدس آنلاین: بامداد امروز مرحله گروهی مسابقات کوپا آمریکا به پایان رسید و آرژانتین و اروگوئه در آخرین مسابقات این مرحله پیروز شدند.

آرژانتین با نتیجه چهار بر یک مقابل بولیوی پیروز شد تا صدرنشینی خود را در این گروه قطعی کند. داریو گومز در دقیقه ۶، لیونل مسی در دقایق ۳۳ از روی نقطه پنالتی و ۴۲ و لائوتارو مارتینز در دقیقه ۶۵ برای آلبی‌سلسته گلزنی کردند و تنها گل بولیوی را اروین ساودرا در دقیقه ۶۰ به ثمر رساند.

لیونل مسی علاوه بر ۲ گلی که به ثمر رساند، با یک پاس تماشایی پایه‌گذار گل اول تیمش هم بود و در پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

برنده ۶ توپ طلای جهان ۱۴۸ بار برای آرژانتین به میدان رفته است و به این ترتیب با گذشتن از خاویر ماسکرانو، رکورددار بیشترین حضور در ترکیب این تیم شد.

در مسابقه همزمان، اروگوئه با تک‌گل ادینسون کاوانی که در دقیقه ۲۱ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، مقابل پاراگوئه پیروز شد و در رده دوم گروه قرار گرفت.

در پایان مرحله مقدماتی، تیم‌های آرژانتین، اروگوئه، پاراگوئه و شیلی از گروه A و تیم‌های برزیل، پرو، کلمبیا و اکوادور از گروه B به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

مسی با ۳ گل در صدر بهترین گلزنان مسابقات است و با ۲ پاس گل، همراه با نیمار برزیلی، در رده نخست بهترین پاسورهای مسابقات نیز قرار دارد.

برنامه مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا آمریکا به وقت تهران

شنبه ۱۲ تیر ساعت ۱:۳۰، پرو - پاراگوئه

شنبه ۱۲ تیر ساعت ۴:۳۰، برزیل - شیلی

یکشنبه ۱۳ تیر ساعت ۱:۳۰، اروگوئه - کلمبیا

یکشنبه ۱۳ تیر ساعت ۴:۳۰، آرژانتین - اکوادور

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.