فرماندار مشهد گفت: بر اساس اعلام هیأت نظارت انتخابات شوراها، صحت انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی در شهرهای مشهد و ملک‌آباد شهرستان مشهد تایید شده است.

بازشماری آرا در مشهد انجام نشد /تایید صحت انتخابات  در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا هاشمی  در مشهد از صحت نتایج انتخابات شورای شهر در سه شهر مشهد، رضویه و ملک‌آباد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از کاندیداهای شورای شهر در شهرهای مذکور نسبت به نتایج انتخابات اعتراض کرده بودند موضوع در هیأت نظارت بررسی شد و هیچکدام از اعتراض‌ها وارد شناخته نشد.

فرماندار مشهد تعداد کاندیداهای معترض در مشهد را ۲۲ نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه ۹۹/۲ درصد انتخابات شورای شهر در مشهد به صورت الکترونیک برگزار شد و فقط ۵۳ صندوق رأی به‌صورت دستی داشتیم که بیش از ۱۱ هزار آرا داشت اما با توجه به وارد نبودن اعتراضات، کار به بازشماری آرا نرسید.

وی متذکر شد: بررسی صحت انتخابات در روستاهای این شهرستان نیز به اتمام رسیده و فقط تأیید انتخابات در دو روستا باقی مانده است که به‌زودی هیأت نظارت نظر خود را در این خصوص اعلام می‌کند.

هاشمی ادامه داد: نتیجه قطعی انتخابات در مشهد حاکی از این است که ایمان فرهمندی با ۱۵۰ هزار و ۱۹۸ رأی، حسین حسامی  با ۱۴۵ هزار و ۵۲۱ رأی، سیدابراهیم علیزاده با ۱۳۷ هزار و ۸۰۴ رأی، حسن موحدیان با ۱۳۱ هزار و ۵۴۱ رأی، حسن منصوریان با ۱۲۱ هزار و ۵۱۶ رأی، مجید طهوریان عسکری با ۱۱۸ هزار و ۳۵۵ رأی، مجید دبیریان با ۱۱۷ هزار و ۳۸۳ رأی، فاطمه سلیمی با ۱۰۸ هزار و ۵۱۲ رأی، موسی‌الرضا حاجی بگلو با ۱۰۸ هزار و ۲۰۸ رأی، سیدحسین علوی مقدم با ۱۰۵ هزار و ۹۹۴ رأی، حمید ضمیری جعفری با ۱۰۳ هزار و ۶۶۳ رأی، حسن کریمدادی با ۱۰۳ هزار و ۶۳۹ رأی، غلامحسین صاحبی با ۱۰۳ هزار و ۶۲۱ رأی، مهدی ناصحی با ۱۰۱ هزار و ۶۶۷ رأی و هاشم دائمی با ۱۰۱ هزار و ۳۵۹ رأی، ۱۵ عضو اصلی شورای شهر مشهد هستند.

فرماندار مشهد در خصوص اعضای علی البدل شورای شهر در دوره ششم نیز گفت: مجید نژادحسین با ۹۶ هزار و ۱۱ رأی، حسنعلی اخلاقی امیری با ۹۵ هزار و ۶۵۱ رأی، خلیل موحدی محصل طوس با ۸۰ هزار و ۵۹۴ رأی، حمیدرضا محروقی با ۷۶ هزار و ۱۵۹ رأی، حسین کمیلی با ۷۴ هزار و ۳۸۹ رأی، کاظم معتمدی‌فر با ۷۳ هزار و ۲۳۸ رأی، سیدمحسن شوشتری با ۶۹ هزار و ۲۵۶ رأی، رقیه فاضل با ۶۶ هزار و۲۵۰ رأی، محمد مقضی با ۶۵ هزار و ۲۴۰ رأی و مصطفی صادق‌نیا با ۶۱ هزار و ۳۱۹ رأی، ۱۰ عضو علی البدل شورای اسلامی شهر مشهد هستند.

گفتنی است؛ در سه شهر مشهد، ملک‌آباد و رضویه در مجموع ۸۲۶ نفر به عنوان نامزد انتخابات شوراهای شهری رقابت کردند که ۷۹۳ نفر از این تعداد برای کسب ۱۵ کرسی شورای شهر مشهد، ۱۸ نفر برای پنج کرسی شورای شهر رضویه و ۱۵ نفر برای تصاحب پنج کرسی شورای شهر ملک‌آباد ثبت نام کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.