زنجان- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تابستان امسال هلال‌احمر، زنجان به عنوان استان معین شهرستان نهبندان در خراسان‌جنوبی در قالب طرح ملی نذر آب ۴ و توریع بسته‌های معیشتی اقدام خواهد کرد.

 آغاز طرح ملی نذر آب ۴؛ از تأمین آب شرب تا توزیع بسته‌های غذایی

به گزارش قدس آنلاین؛ سیدقاسم موسوی با اشاره به اجرای طرح نذر آب ۴، اظهار کرد: در این طرح کاروان سلامت با همکاری پزشکان متخصص و عمومی اقدام به ارائه خدمات درمانی برای ساکنان در سه روستای نهبندان خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در این طرح خدمات حمایتی شامل بهداشتی، درمانی و دارویی است که پروژه معیشتی و نذر آب نیز از دیگر برنامه‌هایی به شمار می‌رود که در نهبندان عملیاتی خواهد شد، اضافه کرد: طی روزهای آینده شماره حسابی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیرین، نیکوکاران، داوطلبان و عموم مردم استان زنجان اعلام خواهد شد تا بتوانیم از ظرفیت خیرین برای ارائه خدمات مطلوب در این مناطق محروم استفاده کنیم.

موسوی با توضیح این مطلب که طرح ملی نذر آب ۴ با هدف تسکین‌بخشی از آلام و مشکلات ساکنان در منطقه نهبندان انجام می‌شود، بیان کرد: در طرح ملی نذر آب ۴، نیازمند همکاری و مشارکت پزشکان داوطلب و خیرین هستیم تا به نحو مطلوبی در مناطق محروم شهرستان نهبندان خراسان‌جنوبی خدمات ارایه دهیم.

وی اظهار کرد: با توجه به بحران آب، طرح ملی نذر آب توسط سازمان جمعیت هلال‌احمر در شهرها و روستاهای جنوب‌شرقی کشور اجرا خواهد شد که در اجرای این طرح استفاده از ظرفیت داوطلبان، خیرین، مؤسسات خیریه و عموم مردم مد نظر بوده و انتظار می‌رود مشارکت فعالی در این زمینه محقق شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: مراحل اجرای طرح ملی نذر آب ۴ شامل سالم‌سازی آب آشامیدنی سالم، تهیه و نصب دستگاه تصفیه آب مخازن و آب‌های سطحی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.