فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت:در تمام این ایام فعالیت‌های گسترده‌ای توسط بسیجیان در حوزه‌های معیشتی صورت گرفته و بسیج در تمامی این مراحل پیشگام بوده و انعکاس تمامی این اقدامات مقدور نیست و تنها بخش‌هایی از آنها رسانه‌ای شده است.

بسیجیان استان خراسان رضوی در زمان بیماری کرونا پیشگام بودند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ یعقوبعلی نظری ظهر امروز در مرحله دیگری از طرح مواسات در خراسان رضوی اظهار داشت: تلاش‌های بسیجیان در ایام کرونا به ویژه در حوزه کمک‌های مومنانه بر هیچکس پوشیده نیست و این زحمات قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: در تمام این ایام فعالیت‌های گسترده‌ای توسط بسیجیان در حوزه‌های معیشتی صورت گرفته و بسیج در تمامی این مراحل پیشگام بوده و انعکاس تمامی این اقدامات مقدور نیست و تنها بخش‌هایی از آنها رسانه‌ای شده است.

وی بیان کرد: در برهه کرونا و هر جا که نیاز بود بسیجیان ما اعم از خواهر و برادر با روحیه‌ای جهادی و نیتی خالص وارد میدان شدند و در کنار مردم اقدامات درمانی و معیشتی را دنبال می‌کردند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اضافه کرد: از برکات این حضور بسیجیان این بود که شاهد بودیم بلافاصله روندهای کرونا معکوس و نزولی می‌شد و این مهم از برکات حضور بسیجیان بود که مدیریت کرونا را برعهده داشتند.

نظری بیان کرد: کار بسیج و کار مردمی با پرچمداری بسیج همواره موثر و همراه با خیر و برکت بوده و نمونه اخیر آن را در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: مردم در این انتخابات بار دیگر در صحنه حاضر شدند و مشارکت بالایی را در مشهد و خراسان رضوی شاهد بودیم و از این حیث استان طراز و رتبه بالاتری نسبت به سایر استان‌های کشور داشت.

نظری ادامه داد: همچنین در مقاطع مختلف شیوع این ویروس منحوس، فعالیت‌های گسترده در حوزه معیشت مردم با همکاری بسیجیان در سراسر استان شکل گرفت.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.