آئین رونمایی از کتاب «مرا با خودت ببر» نوشته حجت الاسلام مظفرسالاری با موضوع زندگانی و شخصیت امام نهم شیعیان برگزار شد.

آیین رونمایی از کتاب «مرا با خودت ببر» برگزار شد/ رمانی خواندنی با محوریت زندگی امام جواد(ع)

به گزارش قدس انلاین وبه نقل از آستان نیوز، آئین رونمایی از کتاب «مرا با خودت ببر» نوشته حجت الاسلام مظفرسالاری با موضوع زندگانی و شخصیت امام جواد(ع) شب گذشته با حضور جمعی از مسوولان و نخبگان فرهنگی و ادبی در دانشگاه امام جواد(ع) شهرستان یزد برگزار شد.



توفیقی که حضرت رضا(ع) نصیبم کرد
حجت الاسلام مظفر سالاری، نویسنده این اثر در این مراسم ضمن گرامیداشت روز ادبیات کودک و نوجوان، نوشتن این کتاب را توفیقی از سوی امام رضا(ع) برای خود دانست و گفت: این اثر رمانی با موضوع زندگانی امام جواد(ع) است، امیدوارم به لطف حضرت حق این اثر همچون آثار دیگرم مورد توجه علاقمندان و مخاطبان قرار بگیرد.

سالاری ادامه داد: ایده نوشتن در خصوص دردانه امام رضا(ع) در مشهد همزمان با مراسم رونمایی چاپ چهل و چهارم کتاب «دعبل و زلفا» از سوی انتشارات آستان قدس رضوی مطرح شد و من به مدد ائمه اطهار(ع)، امام رضا(ع) و عنایت خود امام جواد(ع) این کتاب را توانستم در مدت یک سال بنویسم.

وی با اشاره به خاطره‌ای از بیماری خود و درخواستش از امام رضا(ع) گفت: در روز سوم آذرماه سال 98 بیماری زخم معده باعث شد که من را به بیمارستان منتقل کنند که در زمان انتقال به اتاق عمل از امام رضا(ع) خواستم که به من فرصتی دهند تا داستان امام جواد(ع) را بنویسم و این فرصت به من داده شد و این خواسته من نیز جامه عمل به خود پوشاند.

سالاری بیان کرد: اگرچه نوشتن همچون قلم زدن در خون است و برخی وقت‌ها نیز از خدا می‌خواهم که همینطوری رمان را در اختیار من قرار دهد تا به ناشر بدهم اما با تمام وجودم این کارم را ادامه می‌دهم و خداوند نیز به من کمک کرده است.

یکی از فعالان فرهنگی استان کرمان نیز با اشاره به ویژگی‌های داستان نویسی حجت الاسلام مظفر سالاری گفت: نویسندگی وی برگرفته از داستان‌های قرآنی بوده که این ویژگی بسیار بارزی است که توانسته مخاطبان را به خود جذب کند.

حجت الاسلام مصطفی گرجی با بیان این که نویسندگان می‌توانند با آثار مناسب خود، جامعه را به سمت تعادل سوق دهند، اضافه کرد: بخشی از گزاره‌های کتاب از دین است و بخشی از آن نیز طبیعت زندگی این جهان اعم از اشیا، افراد و آنچه مربوط به انسان را روایت می‌کند که این گزاره‌های ناب بسیار ارزشمند هستند.

وی افزود: خوانندگان امروز ید طولایی در خواندن و کتابخوانی دارند ولی رمان تاریخی با زمینه مذهبی که از خواننده خود دلبری کند، بسیار با اهمیت است که حجت‌الاسلام سالاری این را به خودی خود دنبال کرده و ارائه کرده است.

رمان «مرا با خودت ببر» جدیدترین اثر نویسنده بزرگ کشورمان، حجت الاسلام مظفر سالاری است. این کتاب رمانی پرحادثه است که از دوران امام جواد(ع) روایت می‌شود. این اثر درباره سه شخصیت بزرگ تشیع در زمانه امام جواد(ع) گفتگو می کند.

این اثر در قطع رقعی و با قیمت ۴۰هزار تومان منتشر شده و در فروشگاه های به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.