فرماندار کاشمر گفت: ۲۴۸ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال در قالب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و متوازن برای اجرای ۹۵ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف، به منظور تداوم توسعه و آبادانی این شهرستان جنوب غربی خراسان رضوی مورد تصویب قرار گرفت.

۲۴۸ میلیارد ریال برای اجرای ۹۵ طرح در کاشمر تصویب شد

به گزارش قدس آنلاین، مسلم ساقی در نشست کمیته برنامه‌ریزی کاشمر افزود: البته بر اساس شاخصها و الزامات اعلام‌ شده در این مصوبات، هیچگونه پروژه جدیدی تعریف نشده تا اجرای طرحهای آغاز شده و در دست اقدام این شهرستان، تکمیل شده و به سرانجام مطلوب برسد.  

وی ادامه داد: اعتبارات استانی امسال بخش تملک دارایی های سرمایه‌ای کاشمر در قالب ۵۶ برنامه و ۸۶ پروژه به مبلغ ۱۴۴ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال تعریف و مورد تصویب کمیته برنامه‌ریزی قرار گرفته است.  

فرماندار کاشمر گفت: سهمیه اعتبارات مربوط به "قانون استفاده متوازن از امکانات" نیز برای این شهرستان امسال در قالب تعریف ۱۰ فصل و ۱۰ بخش، مبلغ ۱۰۴ میلیارد و ۱۱۹ میلیون ریال تعیین و تصویب شده است.  

وی افزود: بیشترین حجم اعتباری در این چهارچوب مربوط به پروژه‌های شهرداری کاشمر به میزان ۴۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.  

ساقی ادامه داد: اداره نوسازی مدارس کاشمر هم در این چهارچوب ۲۳ میلیارد و ۷۶۷ میلیون ریال اعتبار دریافت می‌کند تا برای توسعه این حوزه از شهرستان هزینه کند.   

وی، مدیریت جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و شبکه دامپزشکی این شهرستان را پس از شهرداری و نوسازی مدارس، موظف به اجرای بیشترین تعداد پروژه‌ها نسبت به دیگر دستگاههای اجرایی اعلام و بیان کرد: کوشش شده تا این حجم اعتبارات با نگاه کارشناسی و آینده‌نگری در حوزه تکمیل زیرساختها و پروژه‌های زیربنایی کاشمر توزیع شود.

فرماندار کاشمر گفت: اعتبارات متوازن این شهرستان نیز متعلق به حوزه‌های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، درآمد سرانه شهرداری ها، ایجاد راه و زیرساختهای جاده‌ای، رسانه،   فضاهای مذهبی، امکانات و فضای ورزشی، امور گردشگری و هواشناسی است.  

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.