حجت‌الاسلام همتی فر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:مراسم عید غدیر خم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی مشهد برگزار می شود

تشریح برنامه های عید غدیر خم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی مشهد اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین حجت‌الاسلام همتی فر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در توضیح برنامه این سازمان در ایام عید غدیر خم بیان کرد: جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم عید غدیر خم ستادی تشکیل شد و نهادهای مسئول جهت هماهنگی برنامه ها وعوت شدند و محوریت و ضرورت های برگزاری مراسم عید غدیر خم تشریح شد.

وی افزود: محوریت برنامه ها براین بود که تاجایی که ممکن است مراسم ها درفضای باز انجام شده و  به صورت حسینه های سیار برگزار شود. در همین راستا نیز برنامه هایی برای حاشیه شهر درنظرگرفته شده است که شامل تریلی های تزیین شده ای است که در این ایام در شهر حرکت دارند همچنین برگزاری  مداحی هایی مناسب این ایام و اجرای سرود و...که در این حسینیه های سیار برگزار و اجرا می شود.

همتی فر ادامه داد: این حسینیه های سیار به این مناسبت به بهترین نحو و با پرچم هایی تزئیین شده و با سیستم صوتی به اجرای مراسم های متعدد در محله های مختلف به اجرای برنامه خواهند پرداخت. همچنین هیات مختلفی که پیش از این جهت دریافت مجوزهای لازم اقدام کرده اند مجوزهای لازم را جهت اجرای برنامه های مختلف در فضای باز در اختیارشان قرار داده شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اضافه کرد: جهت  حمایت از محله ارایی و هیاتهایی که نیاز به فضا ارایی دارنداقلامی تهیه شده و دراختیارشان قرار داده شده است. مورد بعدی که در این ایام به آن توجه شده است  بحث مهم اطعام روز غدیر است که ان‌شااله در این روز  ۱ میلیون و ۱۰۰ پرس غذای گرم آماده به همراه  اقلام‌مورد نیاز که پیش از این تهیه شده است در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت. مورد دیگری که لازم است از آن یاد کنیم  بحث اعزام‌مبلغ  است که به این منظور ۲۲۶ نفر مبلغ آقا و ۱۱۲ مبلغه خانوم جهت تبیین بحث ولایت و امامت در سطح استان اعزام خواهد شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.