طرح واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی استان خراسان رضوی در برابر بیماری کووید ۱۹ با مشارکت بانک ملی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روز چهارشنبه در آیینی با حضور مسوولان بانکی و حوزه بهداشت و درمان آغاز شد.

واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، حسینعلی سخندان، مدیر بیمارستان بانک ملی ایران در این مراسم که در محل زائرسرای بانک ملی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه اقتصادی، اظهار امیدواری کرد که در صورت اجرای موفقیت آمیز طرح واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بتوان طرح واکسیناسیون را برای خانواده کارکنان شبکه بانکی نیز اجرا کرد.

ناصر امینی، رییس مرکز بهداشت شماره یک مشهد نیز در این مراسم آماری از مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ و همچنین فوتی های این بیماری در خراسان رضوی را ارائه و ابراز امیدواری کرد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از میزان مبتلایان به این ویروس منحوس کاسته شود.

واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی خراسان رضوی آغاز شد

دبیر شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: در مجموع حدود ۱۷ هزار نفر در شبکه بانکی خراسان رضوی خدمات می دهند و تاکنون ۱۱ نفر از کارکنان این شبکه به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده اند.

حمید صفایی نیکو، شمار مبتلایان کنونی کووید ۱۹ در شبکه بانکی خراسان رضوی را ۶۷۷ نفر ذکر کرد و افزود: پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹( شهید سنجرانی) در محل زائرسرای بانک ملی، واقع در چهارراه ششصد دستگاه، به منظور واکسینه کردن همکاران شبکه بانکی تجهیز و راه اندازی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.