مهم‌ترین پستی که حمید سجادی در گام اول برای ایجاد تغییرات در وزارت ورزش انتخاب کرده، معاونت ورزشی است؛ جایی‌که مهدی علی‌نژاد در حال حاضر در آن پست قرار دارد.البته پیش‌از روی کار آمدن سجادی گفته می‌شد علی‌نژاد به واسطه ارتباط تنگاتنگی که با برخی سران دولتی و افراد نزدیک به دولت سیزدهم دارد، به‌احتمال بسیار زیاد در مسئولیت خود ابقا خواهد شد. در گمانه‌زنی‌های شکل‌گرفته از مهرزاد حمیدی، علی رغبتی، پولادگر و شایسته به‌عنوان گزینه‌های احتمالی نام‌برده می‌شود، اتفاقی که واکنش‌های بسیار زیادی را به‌دنبال داشته؛ چراکه افراد مطرح‌شده در فهرست مدیران شکست‌خورده ورزش ایران هستند.

بیشترین حجم انتقادها به انتخاب احتمالی سیدمحمد پولادگر مطرح شد. منتقدان هشدار جدی به وزیر دادند که مرتکب اشتباه راهبردی نشود چون این انتخاب می‌تواند تبعات بسیار زیادی برای شخص وزیر به‌همراه داشته باشد .

البته سایر گزینه‌ها نیز با واکنش منفی اهالی ورزش روبه‌رو شد تا جایی‌که رزومه و کارنامه عملکرد مدیران مطرح‌شده به‌عنوان جایگزین مهدی علی‌نژاد در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد .

با شکل‌گیری این فضا یک خبر جالب‌توجه در راهروهای وزارت به گوش رسید مبنی‌بر اینکه محمد علی‌پور عضو فعلی هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس و یکی از چهره‌های نزدیک به حمید سجادی شانس بسیار زیادی برای قبول این مسئولیت دارد.حالا دراین‌بین این پرسش به وجود می‌آید که سرنوشت مهدی علی‌نژاد در ورزش چه خواهد شد؟ نخستین گمانه‌زنی که در خصوص موقعیت بعدی علی‌نژاد در ساختار مدیریت ورزش صورت گرفت احتمال حضور وی در سناریوی انتخاباتی کمیته ملی المپیک بود اما این شایعه و گمانه‌زنی خیلی زود نقش بر آب شد؛ چون رؤسای فدراسیون‌های ورزشی به‌صورت دسته‌جمعی برای وزیر پیغام فرستادند چنانچه علی‌نژاد گزینه اصلی انتخابات کمیته ملی المپیک باشد، بدون تردید وی بازنده بزرگ لقب خواهد گرفت . با این شرایط رئیس پیشین فدراسیون ووشو و معاون ورزشی دولت دوازدهم دیگر جایی در بدنه مدیریتی ورزش ندارد و به‌احتمال زیاد باید برای دومین‌بار به مجموعه ورزشی وزارت نفت برگردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.