مدیرعامل شرکت هواپیمایی عقاب عسلویه گفت: طی ۶ ماه نخست امسال، ۱۷ هزار و ۷۰ مسافر از طریق فرودگاه دزفول جابجا شدند.

۱۷ هزار و ۷۰ مسافر از طریق فرودگاه دزفول جابجا شدند

به گزارش قدس آنلاین، عمادالدین کاوه امروز در حاشیه آیین تودیع و معارفه مدیر فرودگاه دزفول با اشاره به مصوبه ۴۶۶ شورای امنیت مبنی بر لزوم ارائه خدمات غیرنظامی در پایگاه‌های نظامی دارای فرودگاه افزود: ارائه خدمات پروازی غیرنظامی از سال ۸۸ در راستای این مصوبه در فرودگاه‌های دزفول،  چابهار و جاسک که از نظر آب و هوایی و امکانات محروم هستند، آغاز شد.
وی با بیان اینکه پروازهای فرودگاه دزفول در گذشته کم بود ولی اکنون روزانه سه یا چهار پرواز از طریق این فرودگاه انجام می‌شود، ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۴۹ پرواز از طریق فرودگاه دزفول انجام و ۱۷ هزار و ۷۰ مسافر از طریق این فرودگاه جابجا شده‌ است.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی عقاب عسلویه از مسئولان خواست طبق مصوبه شورای امنیت از فرودگاه دزفول پشتیبانی کنند زیرا هزینه‌ تجهیزات به شدت افزایش یافته و قاعدتا کسی که بیشترین بهره برداری را از فرودگاه می‌کند باید پشتیبانی لازم را نیز انجام دهد.
وی افزود: هدف ما اشتغال‌زایی در منطقه بوده تا بتوانیم با استفاده از نیروهای بومی،  خدمات بیشتر و شرایط بهتری مطابق با استاندارهای بین المللی برای مردم فراهم کنیم.
کاوی با اظهارامیدواری برای راه اندازی پروازهای برون مرزی فرودگاه دزفول گفت: مرز هوایی نیازمند تجهیزات و امکانات خاصی است؛ در حال حاضر مکاتبات آن انجام شده ولی شرایط کرونایی روند کار را به تاخیر انداخته است.
وی خواستار پشتیبانی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان این شهرستان برای تامین زیرساخت‌های مرز هوایی شد.

فرودگاه دزفول به عنوان تنها فرودگاه شمال خوزستان در جاده دزفول به اندیمشک واقع شده است؛ این فرودگاه با مدیریت شرکت عقاب عسلویه اداره می‌شود و روزانه چند پرواز به مقصد تهران دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.