رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، طرح ترافیکی محدودیت تردد و توقف در محدوده حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) از ساعت ۲۴ امشب اجرا می‌شود.

طرح محدودیت ترافیکی در محدوده حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی امروز  افزود: از ساعت ۲۴ امشب تردد و توقف خودروهای شخصی در مسیرهای میدان شهدا به سوی حرم مطهر رضوی، میدان شهید گمنام به سوی بلوار طبرسی، مسیر پنجراه به سوی خیابان نواب صفوی، تقاطع شهید اندرزگو تا میدان بیت‌المقدس و میدان بسیج تا حرم مطهر رضوی ممنوع است.

وی با اشاره به اجرای محدودیت در توقفگاه‌های زیرگذر حرم مطهر رضوی ادامه داد: این توقفگاهها نیز از ساعت ۲۴ امشب از خودرو پاکسازی شده و خودروهای پارک شده در مسیر آنها هم به توقفگاه‌های نیروی انتظامی منتقل می‌شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: تردد ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در مسیرهای یاد شده از صبح روز اربعین بلامانع است.

وی با اشاره به برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین از صبح فردا در مسیر میدان فرودسی تا حرم مطهر رضوی افزود: در این محدوده نیز طرح محدودیت ترافیکی اجرا می‌شود.
سرهنگ دهنوی ادامه داد: از ساعت ۶ صبح فردا تا پایان مراسم، تردد و توقف خودروهای شخصی در مسیرهای میدان فردوسی به سوی تقاطع ابوطالب، بلوار مجد، میدان توحید و میدان شهدا به سوی حرم مطهر رضوی ممنوع است.
وی گفت: خودروهای متوقف شده در این مسیرها نیز توسط پلیس به توقفگاه منتقل خواهند شد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی افزود: فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در این مسیر نیز بستگی به شرایط و جمعیت حاضر در مسیر دارد.

 منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.