کتاب "جوشن حسینی، هزار سلام بر حضرت امام حسین (ع) " با حضور سید مهدی شجاعی نویسنده این کتاب در اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی رونمایی شد.

کتاب "جوشن حسینی" در مشهد رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی امروز در این مراسم گفت: امسال نیز همچون سال گذشته به دلیل شیوع کرونا با پای دل، زائر ساحت حضرت امام حسین (ع) هستیم.

حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان افزود: حماسه عاشورا و قیام کربلا در راستای دانایی مردم و عبور از جهالت در مسیر زندگی و شناخت اهل بیت (ع) بود و این خود ادله محکمی بر این مساله است که حضرت امام حسین (ع) امام دانایی و فضیلت است.
وی با بیان اینکه در ایام محرم و صفر ۲ دوره ویژه برنامه حسینیه کتاب در کتابخانه های عمومی استان برگزار شده است ادامه داد: امسال نیز همچون سالیان گذشته کتابخانه های عمومی پرچم عزاداری حضرت امام حسین (ع) را با محوریت کتاب و با شعار "یا حسین، زیر علمت کتاب می خوانم" برافراشته و اقدام به برگزاری برنامه ها و فعالیتهای متنوع فرهنگی به صورت حضوری و مجازی برای ادای دین به ساحت اهل بیت (ع) کرده اند.

نویسنده کتاب "جوشن حسینی، هزار سلام بر حضرت حسین (ع) " نیز در این مراسم گفت: خواندن دعای جوشن کبیر به واسطه بخشیده شدن گناهان و عاقبت بخیری افراد است.
سید مهدی شجاعی در خصوص انگیزه نگارش این کتاب افزود: فرستادن سلام به ساحت حضرت امام حسین(ع) از فضای مجازی و به صورت اتفاقی شروع شد و بعدها به این نتیجه رسیدم که اگر این سلام تبدیل به هزاران سلام شود باعث جذب کرامات حضرت امام حسین (ع) و حفاظت انسان در زندگی دنیوی و اخروی می شود.
وی ادامه داد: کتاب "جوشن حسینی" دربردارنده هزاران سلام به ساحت حضرت امام حسین (ع) به امید دریافت کرامات از جانب ایشان است و ۱۵ روز قبل افتخار این را داشتم که با حضور در حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) با خوانش فرازی از این کتاب ضمن تقدیم اثر به ساحت آن حضرت، رونمایی معنوی نیز از این کتاب داشته باشم.

هزار سلام بر حضرت امام حسین (ع) در قالب "جوشن حسینی" نوشته سیدمهدی شجاعی در ۷۲ صفحه نیم وزیری از سوی انتشارات کتاب نیستان وارد بازار نشر شده است.

نویسنده در این کتاب با استعانت از عنوان دعای جوشن کبیر هزار عبارت کوتاه شامل متن صلوات و سلام بر حضرت امام حسین (ع) مکتوب کرده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.