احمد وحیدی، وزیر کشور لحظاتی پیش به منظور شرکت در آیین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه یاسوج مرکز این استان شد.

وزیر کشور وارد یاسوج شد

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی امروز  پس از ورود به فرودگاه یاسوج مورد استقبال استاندار و اعضای شورای تامین قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، حضور در گلزار شهدا، شرکت در نشست شورای اداری و انجام آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید و نشست با شورای تامین از جمله برنامه های اعلام شده سفر وزیر کشور به یاسوج  است.

وزیر کشور در آغاز ورود به فرودگاه یاسوج  در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین تمهیدات برای بازگشت زائران به کشور گفت: بحث حمل و نقل است که پیش‌بینی لازم برای بازگشت زمینی زوار انجام شده، اتوبوس به اندازه کافی در مرزها مستقر است، همچنین ریل و راه‌آهن پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی پشتیبانی، تغذیه ای و امدادی در مرزها گفت: همچنین وزارت بهداشت در مرز مستقل و تست فوری کرونا برای زوار انجام می‌گیرد.

وزیر کشور بیان کرد: حمل و نقل هوایی هم پیش‌بینی شده که در مدت ۱۴ روز بتوانند زوار را به کشور منتقل کنند.

وی در خصوص رویکرد وزرات کشور  در دولت سیزدهم گفت: مسئله اصلی ما توجه به نیازها و خواسته ها و مطالبات مردم به طور جدی است که مسائل اقتصادی در راس است.   همچنین پیشرفت استان‌ها، حل مشکلات استان‌ها، رفع محرومیتها از نقاط محروم و بسیج  امکانات  از دیگر اولویت‌ها  است.

وی در پاسخ به این سئوال مبنی بر ملاک انتخاب استانداران در دولت دکتر رئیسی گفت:ملاک انتخاب استانداران لایق و مردمی بودن، متعهد و انقلابی بودن کارآمد بودن و قدرت حل مسائل مردم و مدیریت تعارضات محلی و منطقه ای است.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به  سید علی احمدزاده به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.

 احمدزاده دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته حقوق خصوصی به ترتیب از دانشگاه های قم و تربیت مدرس و نیز کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و کارشناسی حقوق قضایی به ترتیب از مرکز مدیریتی دولتی و دانشگاه قم است.

وی پیش از این معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور، معاون برنامه ریزی، اقتصادی و اداری و مالی استانداری قم، فرماندار شهرستان گچساران، عضو هیات امنا و هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و عضو هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قم بوده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.