سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به اینکه با قطعی آب در برخی مناطق مواجه هستیم، مقرر شد برای آبرسانی تعدادی تانکر از سایر نقاط وارد استان شود، تعدادی وارد شده و تعدادی نیز تا فردا وارد استان می‌شود که این تانکرها به تامین آب کمک می‌کند.

تعدادی تانکر برای آبرسانی وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، علی حیدری شامگاه ۱۸ مردادماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جلسه اضطراری حل مشکل بحران آب شهرکرد و چند شهر دیگر استان، اظهار کرد: به دلیل گل‌آلود شدن چشمه کوهرنگ امکان برداشت آب از این چشمه وجود ندارد، حجم قابل توجهی آب از مدار آبرسانی خارج شده است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: در شهرکرد ۳۵۰ لیتر کمبود آب داریم، با برنامه‌ریزی صورت گرفته توانستیم بخشی از آب چاه‌های آب در اختیار شهرداری و کشاورزان را مورد استفاده قرار دهیم.

وی بیان کرد: امیدواریم با اضافه شدن تعدادی چاه به مدار، بخش قابل توجهی از کمبود آب در شهرکرد جبران شود، درخواست داریم که مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا از بحران عبور کنیم.

حیدری عنوان کرد: باتوجه به اینکه با قطعی آب در برخی مناطق مواجه هستیم، مقرر شد برای آبرسانی تعدادی تانکر از سایر نقاط وارد استان شود، تعدادی وارد شده و تعدادی نیز تا فردا وارد استان می‌شود که این تانکرها به تامین آب کمک می‌کند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: دو ایستگاه بسته‌بندی آب سیار در استان راه‌اندازی شده است که آب در بین مردم توزیع می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.