عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در این شهر، هنرمندان، اصحاب رسانه و کارآفرینان با کمبود فضا برای فعالیت مواجهند و ساختمانهای خالی شهرداری ارث ما نیست که در اختیار آنها نمی گذاریم.

رسانه‌ها، هنرمندان و کارآفرینان با کمبود فضا در  مشهد  مواجه هستند

به گزارش قدس آنلاین، مجید طهوریان عسکری روز دوشنبه در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: یک سال از فعالیت شورای ششم گذشته است اما در یک سال گذشته به سراغ تحقق شعارهای انتخاباتی به صورت کامل نرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: بازکردن گره از کارهای مردم باید مد نظر باشد و باید در مدیریت، بصیرت وجود داشته باشد و اخلاص در عمل و مجاهدت باقی می ماند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با آرام و آهسته حرکت کردن، مشکلات شهر و مردم را حل نمی شود و باید سریع، صریح، عالمانه و شجاع بود و مردم روحیه جهادی می خواهند و این شهر نیازمند کار جهادی و جهشی است.

طهوریان عسکری افزود: باید برای رفع کاستی ها حرکت کنیم چون فرصتها کم است و اگر مدیری در این مسیر قصد همکاری نداشته باشد باید راه را برای خدمت دیگران باز کند.

وی ادامه داد: یک سال گذشت اما آجری روی پروژه ها قرار نگرفت، داد مردم درآمده است، برای حضور پررنگ سرمایه گذار در شهر باید کار انقلابی و جهادی انجام داد، این شهر ثروتمند است اما پروژه ها بر زمین باقی مانده است، چه قدر قرار است کار مردم را عقب بیندازیم؟

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: نقد و امر به معروف، تلنگری برای حرکت سریع است و اقدامات خوبی در شهر صورت گرفته است اما حجم کاستی ها زیاد است و خوبیها کمرنگ دیده می‌شود و شرایط امروز شهر، کار جهادی می‌طلبد.

عسکری افزود: شهردار نیز باید نظارت بر زیر مجموعه خود را افزایش دهد و نگران حال مردم و ناراحت شدن مردم باشید.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد نیز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: شورای ششم همواره خود را ملزم به پاسخگویی و نقد سازنده خبرنگاران می داند و تلاش می‌شود تعامل خود را با خبرنگاران ادامه دهد.

حسن موحدیان افزود: در شورای ششم تقوا، متانت و بردباری ملاک است و همه تابع آرای اکثریت هستیم اما در فضای مجازی گاهی روی اختلاف نظر اعضا در مصوبات مختلف مانور داده می‌شود در حالی که اختلاف و تعارض، امری طبیعی است و باید مدیریت شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در دومین سال فعالیت شورای ششم حرکت رو به جلو برای توسعه شهر رقم زده شود.
انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.