اولین جلسه از سلسله جلسات ایده پردازی‌های خلاقانه و بدیع در حوزه قرآن و عترت در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت برگزار شد.

در تمام موضوعات قرآنی ایده پردازی‌های خلاقانه و نو اجرایی شوند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ اولین جلسه ایده پردازی در حوزه قرآن و عترت با حضور جمعی از اساتید، کارشناسان و صاحب نظران قرآنی از جمله حجت الاسلام محمد رضا زائری، مهندس فریدونی، حجت الاسلام علی جعفری، شبیر فیروزیان، مهندس حسین نقی، حجت الاسلام حسین سلیمانی و با حضور معاون مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج موید جهانبخش و معاون کمیسیون تبلیغی ترویجی حسین سلیمانی، سید رضا طاهری و با دبیری قائم مقام معاونت محمد مهدی عزیز زاده و ریاست علیرضا معاف در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت برگزار شد.

در این جلسه معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبیین فلسفه برگزاری چنین جلسات نخبگانی از کلیه صاحب نظران و فعالان این حوزه دعوت کرد تا در این جلسات حاضر و به تضارب آرا و اندیشه‌های خود پرداخته تا نتیجه این جلسات تخصصی منتهی به طرح و ایده‌های بدیع و نوین در این حوزه شود.

در این جلسه مقرر شد؛ در موضوعاتی همانند نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، مسئله حفظ و همچنین کلیه موضوعات قرآنی و عترتی ایده پردازی‌های خلاقانه و بدیع احصا و جمع آوری و با حمایت معاونت قرآن و عترت در قالب طرح عملیاتی اجرایی شود.

جلسات نخبگانی ایده پردازی‌های حوزه قرآن و عترت قرار است به صورت منظم و هفتگی در معاونت قرآن و عترت برگزار و از ایده‌های شاخص، مؤثر و نوین مطرح در جلسات حمایت شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.