مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ۱۷ ایستگاه موقت ارائه ارزاق عمومی و میوه و تره بار در اطراف حرم مطهر رضوی به ارائه خدمات به زائران در دهه آخر ماه صفر خواهند پرداخت.

راه اندازی ۱۷ ایستگاه موقت ارائه ارزاق عمومی و میوه و تره بار در اطراف حرم مطهر رضوی/آمادگی کامل برای ارائه خدمات به زائران در دهه پایانی ماه صفر

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد ، محمد جواد مشیری با بیان این خبر اظهار کرد: طبق وظایف ابلاغ شده از طرف کارگروه خدمات به زائران فرمانداری شهرستان مشهد و با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب به زائران بارگاه منور رضوی در ایام پایانی ماه صفر، این سازمان آماده ارائه خدمات در موضوعات ابلاغی است.
وی افزود: در این مدت اکیپ های بازرسی و نظارت این سازمان با همکاری اتاق اصناف از روند ارائه خدمات به زائران در حوزه توزیع ارزاق عمومی و میوه و تره بار به ایستگاههای موقت اطراف حرم نظارت شبانه روزی خواهند داشت.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراوردههای کشاورزی شهرداری مشهد بیان کرد: درحال حاضر تعداد ۱۷ ایستگاه موقت ارائه ارزاق عمومی و میوه و تره بار در اطراف حرم مطهر رضوی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.
مشیری خاطرنشان کرد: همچنین این سازمان با همکاری اتحادیه آرد و نان شهر مقدس مشهد و هماهنگی فرماندار نسبت به جانمایی ۱۰ جایگاه در اطراف حرم مطهر جهت ارائه و پخت نان گرم اقدام کرده است.
وی در پایان گفت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری مشهد از تمامی ظرفیتهای سازمانی در راستای ارتقاء سطح خدمات به زائران عزیز در ایام پایانی ماه صفر استفاده خواهد کرد تا این عزیزان بتوانند زیارت و اقامت توام با آرامشی را در شهر مقدس مشهد داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.