رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اعلام جزئیات ثبت نام دانش آموزان در سامانه کتب درسی گفت: ثبت سفارش کتاب مبتنی بر ثبت نام در مدارس است و تاکنون نام نویسی بیش از ۹۲ درصد دانش آموزان انجام شده است.

ثبت سفارش کتاب مبتنی بر ثبت نام در مدارس است/نام نویسی۹۲ درصد در سامانه کتب درسی

به گزارش قدس آنلاین از آموزش و پرورش، حجت الاسلام علی لطیفی در این خصوص افزود: وقتی ثبت نام دانش آموز در مدارس انجام نشود، ثبت سفارش کتاب درسی هم ممکن نیست.

وی افزود: اکنون مهم ترین چالش در توزیع کتاب همین مسئله ثبت نام نشدن دانش آموزان در مدارس است، اول باید مشخص شود که دانش آموز در کدام مدرسه قرار است که تحصیل کند و سپس کتاب را به مدارس ارسال می کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اکنون مهم ترین چالش آماری ما این است که تعدادی از دانش آموزان ثبت نام خود در مدارس را قطعی نکرده اند، برخی از خانواده ها یا پیش ثبت نام کرده اند یا به کل ثبت نام در مدارس نکرده اند.

حجت الاسلام لطیفی تاکید کرد: بنابراین مسئله اول قطعی کردن ثبت نام است و به مجرد اینکه ثبت نام در مدارس قطعی شود، اطلاعات دانش آموز وارد سامانه ما می شود و امکان ثبت سفارش کتاب را پیدا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: درصورتی که دانش آموزان ثبت نام شده در مدارس نتوانستند در سایت برای ثبت سفارش کتاب اقدام کنند و در سایت ما با مشکل مواجه شدند، با شماره های پشتیبانان تماس بگیرند، همکاران ما تمام وقت پاسخگو هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.