ستاره تیم ملی کره جنوبی رکورد بزرگی در لیگ جزیره ثبت کرد که او را کنار رونالدو قرار می دهد.

رقیب طارمی به رونالدو رسید

به گزارش قدس آنلاین، سون هیونگ مین بازیکن تاتنهام پاسخی عالی به حذف شدن از ترکیب اصلی مقابل لسترسیتی داد. او از روی نیمکت آمد تا یک هت تریک خیره کننده در تنها ۱۳ دقیقه به ثمر رسانده و پیروزی ۶-۲ را به ثبت برساند.

با انجام این کار، سون اولین بازیکن اسپرز در تاریخ مسابقات شد که در یک بازی به عنوان بازیکن تعویضی سه گل به ثمر رساند و اولین بازیکنی است پس از استیون نایسمیت مقابل چلسی در سپتامبر ۲۰۱۵، موفق به زدن سه گل در این بخش شد.

سون رقیب اصلی و همیشگی طارمی و آزمون در چند سال گذشته برای کسب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا بود که در تمام سال‌ها دو رقیب ایرانی اش را در کسب این جایزه ناکام گذاشته است.

همچنین این ستاره فوتبال آسیا در تعداد هت تریک ها در لیگ برتر انگلیس با ۳ هت تریک در کنار کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی منچستر یونایتد ایستاد.

او در پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت: با توجه به شیوه ای که بازی کردم، نشان دادم که می توانم خیلی بهتر از آنچه بودم، بازی کنم. من ناراحت بودم.

سون ادامه داد: ضربات نهایی من در این فصل ضعیف بود. همچنین بدشانس بودم که یک گل به خودی زدم، دو گلم آفساید شد یا شوتم به تیر خورد. می دانستم که بالاخره گل می زنم و نگران نبودم.

بازیکن تاتنهام بیان کرد: خوشحالم که بالاخره شوت هایم وارد دروازه شد! روی گل سوم کاملا مطمئن بودم که در آفساید نیستم. خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم.این خیلی مهم است و می توانم با انرژی تازه به بازی های ملی بروم.

وی گفت: صادقانه بگویم که احساساتی شدم. حمایت فوق العاده ای بود و من همیشه احساس می کردم که هم تیمی ها و هواداران را با عملکردم ناامید کرده ام. آنها همیشه از من حمایت کرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین مطالب

پربازدیدترین‌ها