رئیس اتحادیه نانوایان مشهد با بیان اینکه همچنین در حدود ۵۰۰ نانوایی در رینگ‌های دو، سه و چهار سطح شهر آرد امانت سپاری کردیم که در صورت نیاز نان پخت و به رینگ یک اضافه کنند، گفت: بنابراین برای ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار قرص نان، آرد ذخیره سازی کرده‌ایم.

خدمت‌رسانی حدود ۹۳ نانوایی در رینگ یک حرم مظهر رضوی/ برای ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار قرص نان، آرد ذخیره داریم

احمدرضا کشتگر در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، ضمن بیان اینکه طی چهار روز گذشته سه نانوایی جدیدالاحداث در رینگ یک حرم مطهر رضوی احداث کردیم، اظهار کرد: تمام این نانوایی‌ها به اضافه نانوایی‌هایی که از گذشته بوده‌‎‌اند تا ساعت ۲۳ شب، کار خدمت رسانی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه همچنین در حدود ۵۰۰ نانوایی در رینگ‌های دو، سه و چهار سطح شهر، آرد امانت سپاری کردیم که در صورت نیاز نان پخت و به رینگ یک اضافه کنند، گفت: بنابراین برای ۱۸ میلیون و ۷۵۰ هزار قرص نان، آرد ذخیره سازی کرده‌ایم.

رئیس اتحادیه نانوایان مشهد ابراز کرد: حدود ۲۰ تیم نظارتی داریم که با چهار موتورسیکلت فقط اطراف حرم را بازرسی می‌کنند، البته باتوجه به اینکه بیشترین زائر در رینگ یک حضور دارند، تعداد نانوایی‌هایی که در اطراف حرم داریم جوابگو نخواهند بود؛ اما آمادگی این را داریم که نان را در میادین میوه و تره باری که شهرداری تعبیه کرده است، ارائه دهیم تا زائرین به مشکل برخورد نکنند.

کشتگر با بیان اینکه حدود ۹۰ نانوایی در رینگ یک اطراف حرم وجود دارد، ابراز کرد: همچنین شهرداری ۵۰۰ واحد را در نظر گرفته است که ما نان را به صورت بسته بندی به این اماکن بدهیم تا بتوانیم صف‌ها را در اطراف حرم مطهر رضوی بشکنیم.

وی درخصوص احداث نانوایی‌های جدید در رینگ یک حرم، ابراز کرد: باتوجه به اینکه ایام دهه پایانی صفر با پیک حضور زائر مواجه هستیم، بنابراین نمی‌توانیم برای صرفا یک تایم زمانی تعداد نانوایی‌ها را افزایش دهیم، چراکه برای نانوا به‌صرفه نیست.

خبرنگار: فرزانه زراعتی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.