رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از آغاز ثبت‌نام رسمی در سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم کشور خبر داد.

آغاز ثبت‌نام رسمی در سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم کشور

به گزارش قدس آنلاین، حمید مجیدی مهر درباره سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم اعلام کرد: داوطلبانِ دریافتِ مدرک داوری مسابقات قرآن کریم تا ۲۵ مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه http://reg.stdqrn.ir نسبت به ثبت‌نام نهایی اقدام کنند.

مجیدی مهر در ادامه به برخی از شرایط عمومی ثبت‌نام در این دوره ازجمله دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، دارا بودن سلامت جسمی و روحی متناسب با شرایط و شئون داوری، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم، دارا بودن شرایط سنی لازم (حداقل ۲۷ سال و حداکثر ۶۳ سال سن) اشاره کرد و گفت:این سومین سال متوالی است که طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن برگزار می شود.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری دوره سوم در سال ۱۴۰۱، برگزاری این آزمون به مدت دو سال متوقف خواهد شد و در این زمان بر روی موضوع ارتقاء و آموزش‌های تخصصی به ‌منظور رفع کمبودهای موجود در استان‌ها پرداخته خواهد شد و دوره چهارم این طرح پس از تکمیل فرآیند آموزشی در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.