نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور پیامی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان حادثه تروریستی در شیراز را محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین، در پیام آیت الله مصطفی محامی آمده است: انقلاب اسلامی در ادامه و همانند نهضت عاشورا به برکت خون شهیدان قوام و دوام یافته. خون شهدای عزیز ما مایه بیداری و جوشش ملت ایران و سند روشنی بر مظلومیت این نظام و انقلاب است.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: دشمن در جنگ ترکیبی و همه جانبه با جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر بهره گیری از دروغ و خدعه و شایعه در فضای مجازی؛ تخریب زیرساخت‌های کشور؛ صدمه به اموال عمومی و حملات سایبری، به جسم و جان مردم مظلوم ما نیز رحم نمی کند و برای رسیدن به اغراض شیطانی خود از پرپر کردن گل های عزیز ملت ابایی ندارد.
آیت الله محامی تصریح کرد: ملت بصیر ایران بویژه جوانان ما در شرایط کنونی، می‌بایست با مشاهده این حجم از دشمنی و قساوت، ضمن حفظ هوشیاری، توطئه‌ها و ترفندهای دشمن پلید را شناخته و جامعه اطراف را نیز آگاه سازند تا خدای ناکرده در زمین نظام استکبار برای تقویت آشوب و التهابات بازی نکنند و از همه مردم بویژه مسوولان نیز خواستارم که با حسن تدبیر و دقت و حفظ هوشیاری، بهانه‌ای به دست دشمنان ندهند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اینجانب ضمن محکومیت عملیات‌های تروریستی، اغتشاش‌ها و آشوب‌ها و به شهادت رساندن فرزندان این مرز و بوم بویژه شهیدان آشوب ها و حوادث تروریستی زاهدان و شیراز، شهادت پاره‌های تن میهن اسلامی را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده‌های عزیز ایشان و مردم شهیدپرور ایران، تسلیت عرض می‌نمایم و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجز جزیل و برای شهیدان عزیز علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.