آیین تشییع شهیدان «هوشنگ خوب» و «امید خوب» صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار شد.

آیین تشییع ۲ شهید حادثه تروریستی شیراز در یاسوج برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم جمع کثیری از مردم استان و حتی استان های همجوار، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و جمعی از مدیران و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شرکت داشتند.

پیکرهای مطهر شهیدان پدر و پسر خوب در حادثه تروریستی شاهچراغ وارد یاسوج شده است و قشرهای مختلف مردم پیرو جوان و مرد و زن کودک و نوجوان آمده اند تا اعلام انزجار خود را به استکبار جهانی نشان دهند.

پیکرهای مطهر ۲ شهید حادثه تروریستی شاهچراغ پس از تشییع روز شنبه در شیراز و طواف بر گرد حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد، صبح امروز وارد یاسوج شده است.

در مراسم استقبال از پیکر این شهدا اقشار مختلف مردم، دانش آموزان دانشجویان و خانواده شهیدان خوب، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان استانداری، فرماندار و جمعی از مقامات نظامی و اداری حضور دارند.

صبح روز گذشته آیین تشییع پیکرهای پاک ۱۱ شهید عملیات تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) از ساعت ۹ صبح از میدان امام حسین (ع) شیراز به سمت حرم مطهر شاهچراغ با حضور مردم عزادار این شهر تشییع شد.

پس از برگزاری آیین تشییع در شیراز ، این شهدا با رضایت همه خانواده‌های آنها به مشهد مقدس منتقل شدند تا در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) نیز توسط زائران و مجاوران حرم امام رضا (ع) از میدان بسیج به سمت بارگاه رضوی بدرقه و در حرم مطهر رضوی طواف داده شوند.
غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند کودک و زن را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۳۰ نفر را مجروح کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.