مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: حامیان ایتام در این استان از ابتدای سال تاکنون ۳۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین کمک کرده‌اند.

حامیان ایتام در خراسان‌شمالی افزون بر ۳۶ میلیارد تومان کمک کردند

به گزارش قدس آنلاین، مجیدالهی راد اظهار کرد: از این میزان کمک ۲۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی است و چهار میلیارد تومان شامل اهدای لوازم منزل، لوازم التحریر و هدایای تولد است.

وی گفت: پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز شامل سایر خدمات از جمله اهدای زمین و یا کمک مستقیم حامیان به ایتام و محسنین است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت:۲۷ هزار و ۶۰۴ خیر نیک اندیش حامی ایتام این استان هستند که از این تعداد ۷۰ درصد حامی غیر بومی را تشکیل می دهند.

الهی راد تصریح کرد: در مجموع ۶ هزار و ۴۱۹ یتیم استان زیر پوشش این نهاد حمایتی؛ سه هزار و ۴۴ یتیم و سه هزار و ۳۷۵ نفر فرزند محسنین هستند که به طور میانگین هر نیکوکار برای هر یتیم ۱۵۰ هزار تومان کمک می کند.

وی بیان کرد: حامیان خیراندیش خراسان شمالی پارسال ۶۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون و ۱۱ نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) دارد.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.