استاندار اردبیل گفت: از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل ۴۰۰ میلیارد تومان به این استان اختصاص یافت.

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به اردبیل

به گزارش قدس آنلاین، سیدحامد عاملی عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه تونل دوم حیران اظهار کرد: ۱۵میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به تونل دوم حیران تخصیص یافت که تسریع در تکمیل این پروژه‌ را رقم خواهد زد.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل این پروژه در رفع گره‌های ترافیکی این منطقه مؤثر است، خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های مهم استان اردبیل در موضوع ترانزیت و همچنین ورود و خروج به مرکز استان و رفع گره‌های ترافیکی منطقه پروژه تونل دوم حیران است که این تونل از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان دارای منابع مالی مناسبی است.

استاندار اردبیل از تخصیص ۴۰۰میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل خبر داد و گفت: هفته گذشته بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل تخصیص داده شد که سهم پروژه تونل دوم حیران هم حدود ۱۵ میلیارد تومان است.

عاملی با بیان اینکه بخش دیگری از این اعتبارات تا پایان آذر تخصیص خواهد یافت، افزود: تلاش می‌کنیم تا با آماده‌سازی این پروژه تا خردادماه زمینه بهره‌برداری از آن را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این پروژه شاهد رفع مشکلات ترافیکی مردم خواهیم بود، اظهار کرد: در ایام حضور مسافران و گردشگران در اردبیل امیدواریم میهمانان با مشکل ترافیکی در این محدوده مواجه نشوند.

وی از اتمام بازگشایی کل مسیر تونل دوم حیران خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بازگشایی کل مسیر تونل به اتمام رسیده و تاخیرها در این زمینه نیز به‌ دلیل ریزش‌های حین بازگشایی بوده و کف‌برداری نزدیک به نصف مسیر هم صورت گرفته است.

عاملی تصریح کرد: امیدواریم با منابع تخصیص‌ یافته و اقدامات راه‌وشهرسازی استان اردبیل در تأمین بخش دیگری از اعتبارات پروژه شاهد بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.