آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه این شایعات را رد کرد.

شرط رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه برای ادامه کار دشان

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس گزارش‌های متعدد رسانه‌ای زین‌الدین زیدان با فدراسیون فوتبال فرانسه به توافق رسیده تا در پایان جام جهانی قطر به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور و به عنوان جانشین دیدیه دشان معرفی شود اما نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، امروز و در مصاحبه با اکیپ این شایعات را رد کرد هرچند حاضر نشد آینده دشان روی نیمکت فرانسه را نیز تضمین کند.

شرط رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه برای ادامه کار دشان

لوگرائه گفت:«هر دو توافق کرده ایم که پس از جام جهانی با یکدیگر دیدار کنیم. اگر به نیمه نهایی برسیم، دشان خود تعیین کننده آینده اش خواهد بود و به خودش بستگی دارد که بماند یا برود. اگر انگیزه همیشگی را داشته باشد، خواهد ماند. من هیچ بحثی با او نخواهم کرد چون رسیدن به نیمه نهایی این حق را به او خواهد داد تا تصمیم گیرنده نهایی باشد اما اگر به نیمه نهایی نرسیدیم، من تصمیم می گیرم بماند یا برود.»

شرط رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه برای ادامه کار دشان

لوگرائه در مورد احتمال انتخاب زیدان به جای دشان گفت:«هنوز هیچ چیز مشخص نیست و با گزینه ای مذاکره نکرده ایم. گفتم که باید منتظر نتایج تیم در جام جهانی باشیم. البته حتی ممکن است قبل از نیمه نهایی حذف شویم ولی دشان بماند. باید دید چه تیمی ما را حذف کرده است. حذف شدن توسط یک قهرمان جهان را نمی توان با حذف شدن برابر یک تیم معمولی مقایسه کرد. من دیروز با دشان بودم و او اصلا خسته نبود و میل و انگیزه زیادی به ادامه کارش داشت. ببینیم پس از جام جهانی چه خواهد شد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.