عبدالحسین روح الامینی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت:دهمین طرح استیضاح بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان در ۱۶محور از سوی نمایندگان مجلس در حال پیگیری می باشد.

رئیس کمیته غذا و دارو مجلس: استیضاح وزیربهداشت در ۱۶ محور مطرح شده است

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در گفتگو با قدس آنلاین درباره استیضاح وزیربهداشت گفت: دهمین طرح استیضاح بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان در تاریخ ۱۳آذرماه در ۱۶محور در سامانه مجلس بارگزاری شده است.

وی تصریح کرد: استیضاح وی این بار به صورت جدی از سوی نمایندگان در حال پیگیری است و تاکنون ۶۰نفر از نمایندگان آن را تایید و امضائ کرده اند و هفته آینده نیز در صحن علنی مجلس اعلام وصول خواهد شد.

سوابق علمی و اجرایی عبدالحسین روح‌الامینی نامزد انتخابات مجلس - مشرق نیوز

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم افزود: عدم توجه به سیاست های کلی نظام سلامت و برنامه پنج ساله، ضعف در انتصابات و عدم استفاده ازنیروهای باتجربه و متخصص در سطوح مختلف، افزایش پرداخت از جیب مردم در زمینه ارائه خدمات، نابسامانی وضعیت دارو،ناتوانی در حل مشکلات اقشار مرتبط با وزارت بهداشت از جمله پزشکان و پرستاران،توزیع نامتوازن امکانات و تجهیزات در شهرهای مختلف کشور از جمله محورهای استیضاح وزیر بهداشت دولت سیزدهم می باشد.

خبرنگار:رضاطلبی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.