کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: موج جدید بارش‌های پاییزی به همراه برودت هوا، از روز جمعه در خراسان رضوی آغاز می‌شود.

موج جدید بارش های پاییزی در راه خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان آنلاین زهرا عنایتی اظهار کرد: بارش‌های پراکنده برف و باران از عصر روز جمعه در برخی مناطق استان آغاز می‌شود و با تقویت بارش‌ها تا دوشنبه ادامه خواهد داشت.وی ادامه داد: بارش‌های امروز به صورت برف و باران پراکنده در ارتفاعات هزار مسجد و بینالود و برخی مناطق جنوبی و شرقی استان آغاز می‌شود و تا فردا نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: علاوه بر این، افزایش سرعت وزش باد، مه گرفتگی و کاهش دید در نقاط سردسیر، گردنه‌ها و برخی از جاده‌های ارتباطی استان رخ خواهد داد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر فردا شنبه تا روز دوشنبه بارش‌ها برای نقاطی از استان افزایش می‌یابد و برودت هوا تا اواسط هفته در خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نوسان دمایی در مشهد بین منفی یک درجه و مثبت هشت درجه سانتیگراد ثبت شده و مردم فریمان با منفی ۶ درجه و اهالی مه ولات با مثبت ۱۳ درجه سانتیگراد، سردترین و گرم‌ترین دما را در استان احساس کرده اند.

عنایتی با اشاره به پیش بینی‌ها اعلام کرد: دمای هوای مشهد در سردترین ساعات به منفی ۲ درجه و در گرم‌ترین ساعات به مثبت ۲ درجه برسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دیروز بیشترین شدت وزش باد در سبزوار و تربت حیدریه به میزان ۲۲ کیلومتر در ساعت ثبت شد و درگز نیز با ثبت ۲ دهم سانتیمتر، بیشترین میزان بارندگی در استان را داشته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.