پروژه پارکینگ هوشمند هشت‌آباد با استفاده از تجهیزات به روز و سیستم‌های هوشمند در مشهد افتتاح شد.

پارکینگ هوشمند هشت‌آباد در میدان شهدا مشهد به بهره‌برداری رسید

به گزارش قدس خراسان آنلاین، سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس در مراسم بهره‌برداری از پارکینگ هوشمند هشت آباد مشهد اظهار کرد: امروز خوشحال شدم که وارد جلسه ای شدم که زحمت‌کش‌های اصلی که در ساخت پارکینگ نقش داشتند حضور دارند و بی‌نهایت از تک تک آنها تشکر می‌کنم.

شهردار مشهد بیان کرد: جای پارک مسئله‌ مهمی است که در هسته مرکزی شهر به آن نیاز داریم و در پارکنیگ هشت آباد، ۲۷۴ مورد جای پارک در نظر گرفته شده که میخواهم تست این پارکینگ کامل صورت بگیرد و سپس در آن به روی مردم باز شود.

پروژه توحید در ضلع جنوبی خیابان توحید در دست اجرا است

سید خلیل منبتی، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در مراسم بهره‌برداری از پارکینگ هوشمند هشت آباد اظهار کرد: مساحت این پروژه ۱۷ هزار متر مربع و ۱۲ هزار مترمربع مسقف‌ و ۵ هزار متر مربع فضای باز است. ورودی و خروجی مجزا است و ۳ عدد سرویس پله مجزا و ۲ عدد پله برقی و به سیستم اعلان حریق و کنترل‌های تصویری مجهز هستند.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: پروژه توحید در ضلع جنوبی خیابان توحید در دست اجرا است و به وسیله تونل از زیر خیابان به هم‌متصل خواهد شد.


وی بیان کرد: این پروژه در دوره قبل شروع شد و در اواخر سال ۹۹ تحویل سازمان عمران شده و در تابستان ۱۴۰۰ عملیات اجرایی آن دوباره آغاز شد.


به گفته منبتی، تا اردیبهشت ۱۴۰۲ مهلت قرارداد این پروژه بود، اما طبق دستور آقای شهردار قرار شد تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد. تاکنون ۱۷۰ میلیارد تومان توسط سازمان عمران هزینه شده است. ۲۰۰ میلیارد به صورت کلی هزینه داشته است. ۵۰ آیتم اصلی اینجا کار شده است.


معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: ۱۲۸۰ متر مربع جدول، ۲۷۵۰ متر مکعب بتن ریزی، ۳.۵ کیلومتر جوش کاری راه‌های تاسیسات و ... از جمله اقدامات انجام شده است.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.