رصد مصرف گاز  مراکز اداری و دولتی در استان مرکزی/  ۱۴ مرکز اخطار قطع گرفتند

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی از رصد مراکز اداری و دولتی از ابتدای فصل سرما در استان خبر داد و گفت: بازرسی های ضربتی و مداوم از صنایع استان و ساختمان های ادرای برای برای رصد مصرف در دستور کار قرار دارد و تنها در یک روز ۱۴ مرکز اخطار قطع گرفتند.

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا سمیعی با اشاره به این موضوع که عزم شرکت گاز برای رصد مصرف به ویژه در بخش ادارات و صنعت جدی است، تصریح کرد: بطوریکه در یک روز تعداد ۱۵۶ مرکز درسطح استان مورد بازرسی کارشناسان قرار گرفت که با ۱۴ مورد اخطار و ۴ مورد قطع گاز همراه بود.

وی خواستار همکاری بخش صنعتی و مصرف بهینه گاز طبیعی در بخش های خانگی، تجاری و اداری شد و اظهار کرد: باتوجه به دستورالعمل‌های وزارت نفت در خصوص تأمین پایدار سوخت زمستانی، همه مجموعه‌های دولتی چنانچه هرکدام از آن‌ها ذیل موارد غیرضروری و پرمصرف قرار گیرند، مشمول قطع گاز خواهند شد.

وی بیان داشت: رعایت دمای ۱۸درجه در فضای داخلی و سرپوشیده نقش موثری در مصرف هوشمند گاز دارد و این امر درفرآیند بازدیدها نیز مورد توجه و تاکید قرار می‌گیرد در صورت مشاهده عدم رعایت موارد مندرج در بخش‌نامه، اخطاریه برای اماکن تحت پوشش و دستور قطع گاز صادر خواهد شد.

سمیعی از تمامی ادارات، سازمان‌ها و سایر مراکز دولتی و عمومی درخواست کرد تا وسایل گرمایشی را یک ساعت قبل از آغاز کار روشن کرده و یک ساعت قبل از پایان کار خاموش کنند و خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل و انجام معاینه فنی، تعمیر و نوسازی تجهیزات و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نقش ارزنده ای در مصرف انرژی دارد و درصورت عدم رعایت مصرف این شرکت اقدام به قطع جریان گاز آن مرکز می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.